8/13/2011

AARON SMITH

Aaron Smith je brkati šmele. Prilažem sliku, case closed. Elem, pored toga što ima brksije i što je neviđeni šmele, Aaron Smith je lik čije me slike uhode sa tumblra i blogova all around, već neko vreme.

Na primer ova “Chopsy” iz 2011-te (koju možete da vidite na fotki, tik iza njega)

ili ova “Zhooshy”, 2011-ta

Stvari dalje teku po oprobanoj formuli : bradate junačine i gustiš boja…

Bearded, 2009

Rip-Staver,  2010

However, u listanju njegovog sajta otkrivam da Aaron Smith nudi mnogo više od testosterona i facial hair-a. Iz mora dlakavih muškarčina, odjednom izranjaju ovako pitomi prizori.

Wolfess,  2009

Priss, 2009

Laddy,  2008

Starkers, 2008

Right Smart, 2011

Case,  2008

Završavam fotkom sa njegovog Flickr stream-a. “Aaron Smith is smiling on the inside”… CAR.

5 comments:

  1. hahah, super je zaista videti da u USA postoje ovakvi likovi! Najvise mi se svidjaju slike iz Musee-a.
    I da, najbolji blog ikada, gde samo nalazis sve ove predivne i neverovatne stvari?!

    ReplyDelete
  2. jao, hvaaaaaala!!!
    stvari nalazim gde oces. blogovi, flickr, random bazanja. pfju... svuda. :)

    ReplyDelete
  3. Uh oh, kako vooolim ovaj slojeviti, intenzivni, colorful stil... podseća me malo na Francoise Nielly http://bit.ly/p8W2Q4
    PS. brkati šmele, lol :D

    ReplyDelete
  4. me too. :)
    a da je brkat jeste. :)))

    <3

    ReplyDelete
  5. au sto su mu dobre slike, odlican je! ova lady mi je omiljena, ume lepo i da smiri svoju eskpresivnost.
    a da je shmele, jeste nema sta :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...