8/20/2011

THE BEST DRESSED WRISTS

--- ---    --- ---

Da je kojim slučajem Refinery29 prošle godine izbacio ovaj post o najbolje obučenim njujorškim zglobovima, pojela bih se živa i isplakala oči zbog kosmičke nepravde, pošto su sve do ove godine i meni zglobovi bili prepuni friendship narukvičica i zvec charmova (ni izbilza ovako efektnih, if I may add). Ove godine kao posledica moje kilave i osetljive kože i raznorazih alergija ne nosim ništa worth mentioning, pa je i reakcija na ove što gledate bila pod kontrolom (čitaj: grožđe je kiselo).

--- ---    --- ---

4 comments:

  1. Meni sve to tako dobro izgleda, ali mi smeta tako mnogo narukvica i dzidza-bidza na rukama :(

    ReplyDelete
  2. sugarhoneybaby - :)
    Jovana - i meni, očigledno :(

    ReplyDelete
  3. I also like to wear bracelets on both wrists:) This is inspiring!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...