7/18/2011

QUENTIN ORIGAMI

***

Da, da… ovo gore je origami guda, sve ste dobro videli. I sve joj je na mestu: curly repić, big butt, ušice i njonja. Na flickr photostream-u Quentin Origami izložen je pravi mali papirnati zoo vrt, toliko eksluzivan da ima čak i jednoroga.

Origami je za mene potpuno neverovatna veština, na momente toliko zasenjujuća i neobjašnjiva da više liči na mađioničarski trik, nego na matematičku jednačinu, na šta se u principu svodi.

Dakle, veština. Teška i skoro nesavladiva, poput učenja stranog jezika. Kineskog npr. Savij, prelomi pa okreni, izdeli, prevrni i preseci, i tako u nedogled.  A onda u tom nepreglednom moru nabranog papira, odjednom izranja figura. Građevina. Kažem lepo – magija.

BTW:  Skoro sam u eks Mamutu naišla na potrebnu literaturu za kroćenje papira. Ako budem dovoljno blesava (što ne isključujem) i pljunem za knjigu 3 tisuće dinara, bilo bi bolje da i za origami važi ono pravilo - da veštinom ne ovladavaju pametni, već strpljivi i odlučni.

***

5 comments:

  1. ovo je stvarno umetnost!!!!Ne zna se koja zivotinjica bolje i vernije zgleda,na zalost ovo ja nikako ne bih mogla da izvedem cak i kad bih izdvojila te 3 tisuce:)))

    ReplyDelete
  2. origami fascinacija je produzetak Japan fascinacije!Imas na you tube dosta tutoriala i ja sam se lepo igrala:))

    ReplyDelete
  3. jao sto je slatka gudica :) odlicne su sve, obozavam origami, al nisam bas toliko vesta..jos se mucim sa onim ždralom. al sto kaze Jelena MS, ja isto koristim ju tjub tutorijale, ima bas dobrih...

    :)

    ReplyDelete
  4. njaao, bas mi je drago da nas ima.:))

    super ste se setile youtube tutoriala, potpuno sam smela s uma, a cak sam u prici o origami nakitu postovala jedan.:****

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...