7/25/2011

OLD CHUM

… je jedan od Tumblr-a čiji me sadržaj baca u stanje prave srednjoškolske euforije. Kompozicije i atmosfera na fotkama zajedno sa duhom i mood-om koji se tamo neguje, od OLD CHUM-a pravi posebno mesto, nezaobilaznu stanicu u jutarnjem maratonu pregledavanja blogova i iščitavanja google reader-a. Zbog toga sam se i odlučila da mu konačno posvetim poseban post, da ne bi zauvek ostao zatomljen duboko u mojoj glavi, nepodeljen i van domašaja.

OLD CHUM neguje posebnu estetiku, poseban ugođaj i poseban šmek. I ne znam odakle uspevaju da iskopaju ovu (prilično izdašnu) količinu sve-do-jedne sjajnih fotografija, da ne kažem - vizuelnog nasleđa, jer ipak reč je o Tumblr-u. Ali primećujem da listam ovaj tumblr, skoro “religioznom predanošću”, i da se pred naletima najrazličitije lepote opuštam ko špagetica. :)

~~~~~

 

Sve je počelo od retro ambijenata kroz koje se kao glavna tema provlačio zeleniš po ćoškovima (neke od njih iskoristila sam u čuvenom Greenery postu). Moju radoznalost dodatno su ohrabrili ovakvi pronalasci. Spontani i svečani.

I pored tih slatkih, aromatičnih i mesnatih foto-medaljona, poput ovog niza gore, neretko naletim i na ovako nešto. Na blesave oglede i vesele pobune.

 old chum 

Old Chum je, dakle, jedinstven tumblr koji na jednom mestu okuplja frame-ove i sekvence istrgnute iz nekog prošlog vremena a opet tako univerzalne memorabilie, nešto poput naslednih uspomena, zaokružene u jednom kiptavom veselju.

~~~~~~

3 comments:

  1. uuuuu nisam znala za ovaj! hvala! ova sa klinkama u muzeju je jedina za koju sam znala i cuvam je za neke naredne color notes. ostalo - jednako biserje.
    btw, ala si vredna ovih dana, razbijas!
    :*

    ReplyDelete
  2. strava! hvala puno, puno. ti znas i sama koliko volim kad me ti pohvalis. prema tome ovo razbijas dodje mi još značajnije, obzirom da pisem po 4 posta u jednom danu, pa onda tri dana blejim.

    :)))
    :*

    ReplyDelete
  3. a jesi stvarno bila vredna,vidim da sam u debelom zaostatku....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...