7/28/2011

CURRENTLY IN LOVE

Daria's sailing

Post i fotografije koje su žarile i palile u mom malom univerzumu ovog leta. Fotografije by Gregory White.

 

Mint cous cous

Idealka za tropske vrućine koje su opet na pomolu.

Pa kaže:

1 medium-sized red onion, cut into slivers
1/2 cup pearl couscous
1/2 cup (plus 2 tablespoons) water
3 tablespoons olive oil
1/4 cup fresh mint, chopped (reserve a few whole leaves for garnish)
1/4 cup pecans, roughly chopped and toasted
1 tablespoon red wine vinegar
Salt and pepper to taste

ostatak recepta pročitajte OVDE.

Rock restaurant

Na steni u sred indijskog okeana, blizu zanzibarske obale, smešten je tiny little “Rock restaurant” u kome se naravno služe isključivo morski specijaliteti. “Meni nedostaje daha za veličanje”, rekao je Rilke jednom prilikom. Potpisujem!

Flickr browsing

Sa Rock restorana prebacujemo se na rocky face, tj na moju trenutnu Flickr opsesiju i razmahanu lepotu ovekovečenu u znalačkim fotografijama.

Poput ovog portreta familie Carrera iz 1900-te,

ili pijačnog mooda 50-tih.

A Riot of Florals

Devojka sa prethodne fotke (Mylène Demongeot) i njen šareni outfit potsetili su me na Tim Barberove fotografije za lookbook prve resort kolekcije by Opening Ceremony.

Tumblr findings

su mi sve ozbiljniji i vredniji. Art faza ozbiljno drma.

Truman Capote by Andy Warhol, 1954.

Tête de mousquetaire by Pablo Picaso.

Aristide Bruant by Lautrec. (jedna od verzija Aristide Bruant-a visi i na zidu naše dnevne sobe)

a tu je i čuvena Comme des Garçons “Van Gogh” kampanja.

BTW:  Beatpie’s miscellany je dobio novu temu, i to sad izgleda otprilike ovako.

bmGo the f*ck to sleep

je knjižica Adama Manscbaha, koja perfektno zaokružuje sve one trenutke “sekund pre implodiranja”, kada poput mantre vrtite onu čuvenu “deca su naše blago”. Obavezan klik na play ispod slike, da biste čuli kako ovu istu knjižicu čita Samuel L. Jackson. Priceless! :)

Ritual Union

Treći album Little Dragon-a konačno je ugledao svetlost dana 25 jula, na moju veliku radost! Ja sam i dalje nekim nevidljivim strunama vezana za njihov prvi album na kome su izbacili potpuno timeless stvari, poput ForeverScribbled Paper, After the Rain ili Twice. “Ritual Union” donekle prati zvuk njihovog drugog albuma “Machine Dreams”, sa kojim su napravili jasan zaokret ka elektronici, što, at the end of the day, uopšte nije loša stvar.

Uglavnom, pored Ritual Union (singla koji je najavio istoimeni album i koji ste imali prilike da čujete ovde), izdvajam i Please, Turn - dva favorita na koje svakako treba obratiti pažnju.

poruka za kraj by Wasted Rita

3 comments:

  1. 1. ako ovde nadjes pearl kuskus javi.
    2. go the F*@k to sleep sam htela da ti posaljem kada sam cula za to ali rekoh da me ne shvatis nesto pogresno.
    3. razmisljam vec nekoliko dana, od kad je rita postovala ovu tipo foru da li mogu da kazem da se slazem sa tim. to je sad vise tipografska dilema nego cisto ljudska. hm, pa ne znam... regular can be sooo marvelous. Caslon Regular. DIN. GillSans. i tako dalje. ;p

    ReplyDelete
  2. ooo kako mi je ovo nedostajalo:)))
    Moj kompjuter se posvadjao sa mnom i zato je vec duze vreme kod majstora koji ne zna sta mu je:((( Uglavnom drpila sam lap-top mog sina i evo me sad ovde:))

    haha pricica za laku noc!!!U posledne vreme mi se cesto desava da zaspim pre moje dece,treba mi odmor pod hitno,moze i u Zaznibar:)))

    ReplyDelete
  3. @ jana

    1.probaj sa ovim obicnim. ne verujem da je bas toliko drugaciji ukus. svojevremeno je hema kheya imala razlicite vrste kus kusa, ne znam kako sada stoje stvari.

    2. svasta. ti bar znas kako i koliko ja volim ove sprdnje sa klicima. :)

    3.ti regular verovatno dozivljavas kao klasiku, i ako je tako, onda se slazem.
    however, mislim da je rita ovde pod regular mislila na "kalup". i u tom svetlu, slazem se sa ritom. :)


    @ mamarijana - e pa, dobro mi dosla!<3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...