7/08/2011

THE GLOW

THE GLOW je pronašao način da izburgija post, eto baš tako. Prvobitno sam planirala da neke od fotografija ubacim u “lazy tuesday rutinu”, however ovo ispod je over the top divno i naprosto zaslužuje poseban prostor i pažnju.

“The Glow is a glimpse into the world of inspiring and fashionable moms. Here you’ll find their styling ideas, go-to gear, multitasking secrets, and enviable decor.”

Edited by Violet Gaynor
Photography by Kelly Stuart

Co-founded in January 2011

Glow je još uvek beba sajtić, sa tek pet pričica o mamama i njihovim izdancima, i tom determinišućem linku “u izgradnji”, koji vam bez obzira na sve služi kao oslonac i baza. A same pričice i fotografije … besprekorno dirljive, drage i poznate.

Meni se tako retko dešava da odreagujem na “mummsy” priču. Nekako… nisam taj materijal, nije mi vreme, nemam neophodne sastojke u genomu, nemam pojma.

 

Ali s vremena na vreme, desi mi se da me doslovno zaustavi “mommy and me” nežnost. Poput ove u kuhinji. Bez obzira na to da li vas trenutno zanima kuhinja, crucial ingredient odrastanja svake devojčice je petljanje pored šporeta sa mamom. Poseban doživljaj i poseban sentiment.

Negujem posebnu vrstu poštovanja i divljenja prema ženama koje uspešno žongliraju sa dvoje ili više dece. Ta spretnost je skill koji se teško uči. I opet fotografija koja me je vratila korak, dva unazad – preogromna haljina koja curi i “owning the world” stav.

I za kraj “ustajanje” rutina, poznata i dražesna do ganuća. I pas. Divota.

~~~

9 comments:

  1. nemoj to da mi radis. :s

    ReplyDelete
  2. fotke bi i kamen raznezile:))odlicno uhvaceni momenti,koji me vracaju u moje detinjstvo,kao mama mislim da ne stizem da ih ovako vidim.Tuzno.

    ReplyDelete
  3. Momenti fenomenalni :-) post ocaravajuc i tako upecatljiv :-)

    ReplyDelete
  4. simply lovely. iako ni mene ne mrda mummsy sentiment. hej, flickr pick kicks ass! ;))

    ReplyDelete
  5. @ janci - sve znas

    @ jelena - e bas mi je drago da sam uspela jednu mamu poput tebe da presaltujem na child mode. :)

    @ street art - ;) hvala

    @ marinush <3<3<3
    a flickr pick je da vrisnes, drago mi je sto si ukacila.

    ReplyDelete
  6. oooo ja tako padam na ove fotografije:)))pre dva dana sam postala "mama" za jos dva papagaja,koja su deca krisom prokrijumcarila dok sam bila na poslu!!!!!

    ReplyDelete
  7. i zeke!!!!setila sam se da sam pisala ovde za papagaje e juce je Eleni bio rodjendan i dobila je zeca!!!! Neeeee ne znam sta da radim sa njim,odlepicu!!!! Pticice sam i nekako progutala ,ali kako se cuva zec????!!!! Sto je najgore Eleni je bio intresantan pola sata,a posle se bacila na silne igracke koje je juce dobila. Sa jedne strane mi je zao zeca koji ceo dan "zivi" u kutiji a sa druge strane se nerviram sto ne znam sta da radim sa njim!!!

    ReplyDelete
  8. uf, bas zeznuto. daj eleni desetak dana da vidis kako se adaptirala i kakav joj je stav prema zeki, ako procenis da joj je preveliki teret i da ce zivotinja da pati, prosetaj se s njom do zoo vrta i tamo ga udomite.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...