7/11/2011

BLUE/GREEN

COLOURlovers.com-blue_green

NY Times je napravio izuzetno slatku storijicu o Hilltop kućerku u Nova Scotii. Eliot and Alexandra Angle, interior dizajneri iz LA-a zaljubili su se u Cape Breton Island, udaljeni ćošak Nova Scotie. Tako su se i odlučili da tamo izgrade ovaj drveni kućerak, inspirisan izgledom lokalnih ambara. 

ERIC SERRA – THE BIG BLUE OVERTURE

Bez obzira na činjenicu da je sada sredina jula i da se napolju topi asfalt od vreline, u mojoj jednačini sunce i peščane plaže uopšte nisu neophodan ingredient za perfect vacay spot. Da ne bude zabune, ja naime obožavam sunce i te iste peščane plaže, samo dodajem da iznad toga volim bilo kakvu vodu i zeleniš. Pisala sam već o idelanoj “plažnoj kući”, stoga ovaj post više pokriva trenutno raspoloženje spram odmora.

Hladnija nego što bih je birala, light blue enterijer i eksterijer, sveža, čista i sleek, sa zapanjujuće dobrim, rough detaljima, ova kuća uspela je da realizuje tu savršenu srazmeru i ujedno da isprati ambijent u koji su je denuli, vodu i prirodu.

6 comments:

  1. na ovih Beogradskih 38C tako prija osvezenje sa tvojih fotografija!

    ReplyDelete
  2. ha! znaci dobro sam ga pikirala! :))

    ReplyDelete
  3. predivno osvezenje i opustanje zraci sa ovih tvojih fotkica :)

    ReplyDelete
  4. e to je ono sto sam ti pomenula "divlja lepota" tako nesto.....prica culu "gledanja" sto kaze moja cerka:)))

    ReplyDelete
  5. hahhh, culo gledanja. pa krasno! :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...