7/21/2011

FASHION COLLAGE No.2

Usled ovog talasa neprepričljive vrućinčine, nemam više snage za neko preveliko dumanje i preopširne storije. Zato se odlučujem da vam u ovom navratu predstavim svoja dva favorita, dva glavna aduta, bar kada je reč o traženju inspiracije.

Za STREETFSN malo ko do sada nije čuo, stoga mu nikakva posebna najava ne treba. Sve što bih eventualno imala potrebu da kažem mogu da zaokružim u – apsloutno izvrstan street style blog, u čiju arhivu zađem na svako malo . Still Life Quick Heart je … moje mezimče. Ovaj tumblr, krcat najbožanstvenijim low profile, hush hush “umetninama”, otkrila sam pre više od pola godine, i do skoro je bio jedna od mojih strožije čuvanih tajni.

Pošto ovakve lepote, ovakav koncentrat lepote da budem preciznija valja deliti, jer sharing is caring kao sto rekoh, smislila sam način da vam ih predstavim a da sam post ne bude  otužan.

STREETFSN & Still Life Quick Heart u jednoj šarenoj i raznorodnoj mešavini.

~…~…~…~…~…~

OTROVNO:

~…~…~…~…~…~

OSVEŽAVAJUĆE:

~…~…~…~…~…~

ETERIČNO:

~…~…~…~…~…~

NAPUPELO:

~…~…~…~…~…~

EZOTERIČNO:

~…~…~…~…~…~

OTMENO:

~…~…~…~…~…~

RASCVETALO:

~…~…~…~…~…~

ZEMLJANO:

6 comments:

  1. Oh my! beauty beauty baeuty... ali rascvetalo je najlepsi!:)

    ReplyDelete
  2. beauty!!meni ovo zemljano danas najvise prija!

    ReplyDelete
  3. ooOooObozavam modne asocijacije!
    a ti to tako dobro radis :*

    ReplyDelete
  4. super kolaž!
    Sjajno, kao i uvek!
    Pozzz...

    ReplyDelete
  5. hvala puno, uzivajte!!!!


    <3

    ReplyDelete
  6. ja sam danas bas ovo zemljano:))) a tako bi mi prijalo ezotericno!!:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...