11/10/2011

SEQUIN GRAFFITI

Theresa Himmer

Za nas koji smo dobar deo života proveli pod umereno-kontinentalnom klimom, život na Islandu zvuči … nimalo dopadljivo. Bez obzira na činjenicu da izgaram od želje da otputujem u Rejkjavik, čini mi se da bih posle osmog dana odgrizla Nemanji uvo, u naletu depresije.

Danska umetnica, Theresa Himmer našla je način kako da u tako klimatski-surovom ( a na sve to i urbanom) ambijentu napravi jedan poseban vizuelan ugođaj. U samom centru Rejkjavika, na fasadama zgrada nalaze se njeni šljokičavi vodopadi i glečeri. U kombinaciji sa svetlom i okruženjem, ovi sequin murali razbijaju turobnu jednoličnost, i otkrivaju čitaj jedan kosmos drugačije, neočekivane lepote.

 

Untitled-1 

9 comments:

  1. Sta drugo da kazem osim: aaaaaaa diiiivnoooo!!! Zamisli da gledas to kroz prozor svakog dana!!! Kapiram da postoji i zaslepljujuci efekat kad sunce padne direktno na shljokice, ali ipak.... :D
    I jos nesto: vratila si seeee!!! Jeeeej! :D Nikako da ti napisem koliko si me obradovala, bilo je ovo dosadnih mesec i po dana :D

    ReplyDelete
  2. Heeeeeej Anci!!!!! A pitala sam se gde si.
    Prvo, sequin wise - slazem se, dogadjaj i po gledati u to. Privilegija, ziveti u tome.

    Drugo, vratila sam se i trudicu se da budem prilicno redovna. Promise.
    :******

    ReplyDelete
  3. Vidim, vec jesi redovna, samo nastavi :D
    Nego, pre jedno pola godine si pod uber cool kategorijom imala kratak filmic o nekim otkacenim babama koje nose tonu sminke, tri tone narukvica i kose najludjih boja .... i ja sad nigde ne mogu da ih nadjem! Ceprkam tvoju arhivu satima vec! Pleeeeease baci link, odusevile su me, a you tube ne saradjuje sa mnom u potrazi :P

    ReplyDelete
  4. Uh što bih udesila ovaj moj novobeogradski užas takvim šljokicama. Draga Theresa Himmer imam pravu ultra visoku, socurbanističku nakazu za ovu tvoju divotu. Narandžasto-rozLe - yes, please!

    Hehehehh.
    Po komentaru vidiš da mi se dopada :).
    Pozzz i :*

    ReplyDelete
  5. @ana - potrazicu cim se vratim kuci. Trenutno smo u hotelu, a ja sve ovo kucam sa telefona. Senior style, ili tao nesto, cini mi se. Probaj da tako pretrazis youtube.

    @marija - hihi, stvoreno je za nbg. :*****

    ReplyDelete
  6. @ ana - nasla!!!!


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VPBRiDhrRqA#!

    ReplyDelete
  7. :D hvaaalaaa!!! :D super su matorci, nema sta!
    i naravno, presmesna pesma u pozadini ,hehehe ;)

    ReplyDelete
  8. za'ebavash me... pa ovo si samo ti mogla naci... fantastik!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...