11/21/2011

CURRENTLY IN LOVE

Innocentia

je predivan editorijal by Atelier Olschinsky, sniman za Nevertheless Magazine.

 

 

Confetti System

Redovno obilazim Confetti System, u nadi da će čuveni papirni duo (Nicholas Andersen and Julie Ho) izbaciti još neki projekat. Povod za ovonedeljno nalaženje na top listi je animirani gif. :)  Šalim se. Ili ne?

 

 

Nathalie Boutte

Kad sam se već dotakla Confetti sistema, jeste videli kojim slučajem predivne kolaže Nathalie Boutte?

 

 

Leather Mouse Pad in Gold

Susan iz “Freshly picked” izbacila je kolekcijicu glam podmetača za miš  u zlatnoj, teget i beloj varijanti. I ove preostale dve verzije su prilično dobre, ali zlatna je pretty neat.

 

 

 

 These Turkish pillows

Prvo, svi koji me znaju - upoznati su i sa mojom ongoing pillow opsesijom. Da ne ulazim sad u detalje, recimo da je dovoljan info – ja spavam na 5 (PET) jastuka. God bless. That said, skoro sam na The Brick House uhvatila divan postić o ovim turskim jastučićima.

 

 

  Audrey, Tiffany, Capote

Upravo završavam knjigu Sam Wassona “Fifth Avenue, 5 A.M.”, koja nudi sve detalje oko stvaranja lika čuvene Holly Golightly, nadugačko i naširoko o Audrey i njenim dvoumljenjima oko uloge, o protivljenju studija, Kapotijevim trenjima, i sve to u jednoj izuzetno interesantnoj formici. Povrh svega toga, dobijate i NY guide, sa mapom na kojoj su obeležena sva bitnija mesta (od restorana u kome su se prvi put sreli Capote i Audrey, do noćnih klubova u koje je izlazila “Holly Golightly”).

Dakle, pravo štivo za kad ste bolesni i nikakvi.

In this meticulously researched gem of a book, Wasson delivers us from the penthouses of the Upper East Side to the pools of Beverly Hills, presenting Breakfast at Tiffany's as we have never seen it before—through the eyes of those who made it. Written with delicious prose and considerable wit, Fifth Avenue, 5 A.M. shines new light on a beloved film and its incomparable star.

stills from Breakfast at Tiffany's via eight

 

 Shaggy Dog Sweaters

Obožavam! Ovo je moj pick što se boja tiče za ovu zimu. Bold statement.

 

 

Lovely Owl

Lovely owl - divnija od svih drugih divniša. Potpuno smo odlepili za ovom adorable sovicom. Slatkiš!!!

 

 

Sandra Juto poster

Obožavam ovaj kolažni poster Sandre Juto. Predivna okca, sjajne boje. :)

 

 

Hatziyiannakis Dragee

Grčke Hatziyiannakis bonbone, pored toga što se idelano uklapaju uz Sandrin poster, deluju prilično yummy. Pogledajte im samo punjenja.

11_7_11_hatziyiannakis2

  Tattly set

Crkavam za jednom Tatlly kutijicom sa privremenim tattoo nalepnicama. Setići su oko 15 $, radost je neprocenjiva, a nova godina će za mesec i kusur dana. wink, wink.

 

subscriptions_web_photo3_grande

  Michael Zavros

i njegove božanstvene slike. Ovaj komad ispod zove se “La fontaine de sang “ po čuvenoj Bodlerovoj pesmi.

 

 

  Jack Daniel's Tennessee Honey

Pored toga što je piće ( liker od meda + whiskey) dobilo najvišu moguću ocenu i najbolje preporuke, dizajn mu je besprekoran. Flašice, slovca, pčelica na etiketi… Isti je kod, samo je priča malo osvežena. Pogledajte više o Jack Daniel’s Honey projektu na Behance Network-u.

 

 

 

Absolute necessity

Calling your to-do list by another name isn’t going to change the way you feel about it. Whether it’s your “Honey Do List” for stuff around the house or a “Productivity Schedule” for the office, in your mind everything gets filed under the same list: Shit I Gotta Fucking Get Done. Just be honest and call it what it is. Uncensored and unapologetic, this handy little notebook helps you keep track of the shit you gotta fucking get done.

 

7 comments:

  1. ma da l' je normalna ova sova koliko je slatka <3

    joj, ne znam sta mi bolje, dzemperi mi trebaju onakvi, sto njih.
    a konfeti su fantaticni, probala sam da napravim za sebe nesto, al nemam ja te zivce.

    ReplyDelete
  2. haha, jesi je videla kakav je to mis? ... isuse.
    :))

    ReplyDelete
  3. I ja ne mogu da se odlucim sta mi je najlepse, Turkish pillows patterns - love love love, this mouse pad - could be a fun diy, then the gif but the owl is the best, she goes forward!

    ReplyDelete
  4. pa aj ti deder napisi kratak koment na ovakav post ako si majstor ;)
    opet mi citas misli
    editorijau sam se divila, i znala sam nekako da ce naci svoj put do tebe :)
    za posedovanje knjige zavidim do beskraja i uvek se u ovakvim momentima setim onih NY knjizara sa i od tice mlekom
    pa u sebi placem zbog nase kasabe
    sovica je supis kjut, videla sam je na blicovom sajtu totoalni lol
    a notes sam, spremila u kupicu nekada folder
    mislim da nista nisam propustila, al lako se vartim ja :*

    ReplyDelete
  5. @ kaam - :))

    @ jelena - hihi, ali svaki put se raspises.
    a knjiga je stvarno kul kad se razvlacis slinav po krevetu.

    :*

    ReplyDelete
  6. Upravo pravim spisak tih shit I gotta fucking get done, i, nedostaje mi sveska! Ove koje imam su neprimetne, nije mi dako jasnoo da zaista imam i neke shity obaveze, a ova je genijalna!

    Dobro je da su se konacno ti dzemperi vratili u modu, (mada ja ne razumem zimu u kojoj dzemperi nisu moderni, sta cu , da nosim providnu majicu bez rukava na -23? :P), ovi su ti diiivni!
    I veliki like za knjigu, jako me kopka!

    A sad odoh da gledam sovicu i topim se od miline! Od sada ima da je gledam kad god se iznerviram,u kakv zen upadnem kad je vidim, nemas pojma!:D

    Tebi evo za trampu, jedna luda sova, ja sam se smejala ovome mesecima :
    http://www.youtube.com/watch?v=DJrupqPqKYo

    :D :*

    ReplyDelete
  7. anciiii!!!

    pa gde si ti? :*

    :)))) znam za transformer sovu, nenormalne su :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...