11/19/2011

FUNCTIONAL ORNAMENTAL DISHES

Sećate se ONE SCENE iz “Kad je Hari sreo Seli” u kojoj Meg Ryan naručuje svoj obrok, uz obaveznu instrukciju “on the side” koju ponavlja poput mantre. E pa i ja sam jedna od tih koja ne voli da joj se stvari na tanjiru dodiruju.

Kolekcija sudića "functional ornamental dishes" francuske dizajnerke Ariane Prin, je za početak - izuzetno dopadljiva na oko. Naprosto, ta njihova funkcionalna strana prilično je vešto zabašurena u ornamente, i da nisam videla ove fotografije ispod, vrlo je moguće da bi mi čitav jedan univerzum ostao neotkriven. A taj univerzum je očigledno od velike pomoći meni i meni sličnima ( OCD :-) ).

1 comment:

  1. hm..jednostavno a lepo...a kad je meg rajan u pitanju glasam za FRENCH KISS

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...