11/09/2011

MIU MIU BACKSTAGE

14

 miu miu  

kolekcija za jesen 2011/te je čarobna. Osetan je uticaj 40tih, što se negde poklapa i sa mojim unutrašnjim modnim kalendarom. O materijalima, glitter detaljima i cipelama neću ni da počinjem. Ali zato krojevi… Krojevi, bow nabori i “pametni” štepići su u ovoj kolekciji vanserijski. Prošlogodišnji favorit je bila Prada sa bananama. Ove godine - all praise and fame za Miu Miu (opet Miuccia). Kudos za majstorstvo.

Uglavnom, kada je reč o fotografijama sa modnih revija, ja nekako uvek biram one iz backstage-a. Pročišćene su i neremeteće. Čini mi se da kolekcija mnogo bolje deluje i da ti suptilni detalji mogu mnogo bolje da se isprate u ovom mlečnom ambijentu nego na pisti.

1 (1) 

2  11

4     12

all pics courtesy of   miu miu 

7 comments:

  1. Fenomenalne!Zlatne pticice sa poslednje su me kupile:)

    ReplyDelete
  2. ja bih ubila ze jedne te glitter cipelice
    zlatne sa breskva masnom <3

    ReplyDelete
  3. ihhh, nisi ti blesava. Peachy miu miu su univerzalni favorit. :)

    Pus pus

    ReplyDelete
  4. Oh...ona šarpei torbekanjica je divna.
    ;)

    ReplyDelete
  5. hihihi, sarpei torbekanjica - well said. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...