11/19/2011

ANTICIPATING SNOW

❅❅❅

Ja sam zimsko biće. Kako novembar prevali drugu nedelju, u stanju sam da po ceo dan blenem u nebo i čekam sneg. Vremenska prognoza se pokazala kao nepouzdana, ukoliko se pitate zašto jednostavno ne gledam vremensku prognozu.

Uglavnom, neću sad ništa da vam pišem o zimskim čarolijama, malo je bezveze, a i zimske čarolije su stvar ukusa. Ovako to na primer, izgleda kada si klinac predškolskog uzrasta. Da, dobro ste videli. Zimska čarolija in question je domaći zadatak.  

 

❅❅❅

Podjednako divno i kada sneg krene da se topi.

Sve fotografije su iz seta ice sculpture by queenvanna creations.

6 comments:

  1. raduje me da nisam jedina koja se raduje zimi!
    Ovaj domaci zadatak je za cistu peticu

    ReplyDelete
  2. Ne mogu da docekam sneg, sve nesto izmedju..ni kise, ni snega, ni sunca.. Super fotografije :)

    ReplyDelete
  3. hvala :))

    u slucaju da nekog interesuje - sneg krece od sredine decembra.
    eto, raspitala sam se. :;D

    ReplyDelete
  4. Super su fotkice. Super post...

    ReplyDelete
  5. A prolece, leto, jesen? Sudeci po tvojim divnim postovima, svaki dan ti donosi neke male radosti. Jesi sigurna da si se opredelila samo za zimu?

    ReplyDelete
  6. @ marija 1 - ej, hvala!!! :*
    @ marija 2 - pa sad kad me ovako pitas... :D
    ne, bez sale, stvarno mnogo volim zimu. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...