11/05/2011

JOHN CULLEN

scaled  

John Cullen je fotograf. Incidentaly, on fotografiše i hranu, a to radi too darn good. Njegov blog na posterous-u  je mini doživljaj. Tasty visual delish!

Pored profesionalnih fotki (na kojima sarađuje sa najboljim food stilistima) ređaju se i fotografije sa putovanja (među njima opet neka dobra klopa) i božanstveni enterijeri, i sve to sa jasnim i autentičnim šmekom.

A to što vam se čini kao da ste već videli ove fotografije, uopšte nije slučajnost. Ali o tome malo kasnije.

 

Otkrila sam ga sasvim slučajno, prateći link sa Tumblr-a. A onda u listanju Johnovog portfolia  otkrivam da sam i sama na miscellany -u  često postovala njegove fotografije, a da toga uopšte nisam bila svesna. 

Na primer, ove dve.

 

I otkrivam još nešto.

Pored očigledne činjenice je John Cullen majstor svog zanata, da je jedan od  najboljih i da mi se kao takav podvukao ispod radara, uspela sam da ga propustim i kod obožavane Nikole Herriott i to baš u postu gde sam uzdisala za ovim torticama ispod.

Za sve one koje mrzi da klikću, ovo je rezultat njegove saradnje sa Nikole.

Predivna serija, food styling by Ruth Gangbar .

 

Potom, my favorite blue spread, opet sa Ruth Gangbar.

 

Saradnja sa Glow magazinom, maj 2010. Tema: salate. Obožavam!

 

 

Iz januarskog Chatelaine. Da li ja to vidim sarme?

Food Styling: Ashley Denton.

 

7 comments:

  1. AAAAA You had a break I had a break, now im back and I almost didnt recognize your new look! I will spend my weekend looking at what ive missed:)

    ReplyDelete
  2. well, you haven't missed too much. actually, you're right on time. I'm glad to see you :))

    ReplyDelete
  3. a ja ni manje ni vise sedam gladna za komp. drooling all over!

    ReplyDelete
  4. ♪ ♫ ♪ ♫ ♫
    ps. Evenings, divnoća! još se ja pitam oklen mi poznato ime, i čim sam preslušala sine mi - stvar "Goodbye Forever" je celo leto provela na plejeru, skinula je sa neta još davno, ali album prvi put slušam u kompletu ♥

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...