4/11/2012

WREN MOODBOARD

 

1 

p

 

Kolekcija za leto američkog modnog brendića WREN je exactly what I had in mind for this summer. Nekako, ne udiđuje mi se previše, trudim se da tone down-ujem svaku potencijalnu kombinaciju.  Jurim par basic komada u par basic boja, uz mini twistove i iznenađenja, poput dobrog printa, na primer.


Ti basic, nošljivi komadi su po pravilu nešto što se najteže nalazi. Zato mi je  Wren tako poseban. Njihovo “leto” je baš onako jednostavno i svedeno kako sam ga i sama zamišljala. I baš mi čudesno prija taj dašak retro - 80’s child  fazona.

Uglavnom, primetila sam kako me ta “keep it simple” potreba prati svuda. Simple mi je dovoljno, ne samo closet wise, već in general. Imam potrebu da se oslobodim tog viška, da raskrčim … plakar, sobu, stan. Ovaj mini moodboard za Wren summer 2012  (u kome spajam outfite sa jednostavnim ambijentima)  je direktna posledica tog mog “clean and simple” stanja (i previše flickr favorita).


 

2   Untitled-1


 

4

5218713686_effd5d3499_b   Untitled-3


 

3

4693487761_f81c1dbfa3_b

Untitled-2

for more info, click on the pics

2 comments:

  1. a cipelishke ne izuva :))) sto je sigurno, sigurno je, idu uz sve ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...