4/03/2012

LAZY TUESDAY

 

 

Lazy Tuesday

me je podsetio koliko sam zapravo umorna.
Or is it preumorna? Naj-umorna?


Raspolutio mi se imuni sistem kao lubenica pod teretom prolećnih alergija.
Bilo bi baš zgodno pokupiti sad najbliže pinklice i odputovati negde. Danas. Evo, ovog trenutka. Sinoć sam u razgovoru sa BFF-om skoro izgorela od želje da “nečujno” zbrišemo negde. To “nečujno” obično se ne planira, međutim ovo naše će morati “nečujno” da se smesti u kraj juna.

U međuvremenu, čvrsto sam odlučila  da se do tada zadovoljim prebiranjem po tuđim photostream-ovima, u potrazi za kompenzacijom. Za sada su se fotografije by chih chen pokazale kao the next best thing. A evo i zbog čega…


 

16 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ja bi rekla, da sam umorissima! Iako u ovom trenu nisam umorna (jer sam poslje dva dva meseca i bakšiš bl tek živnula) ali baš sam jučer i ja pričala sa BF i nagovarla je, da idemo negde, kde je lepo, ima normalnih ljudi, veličastne arhitekture, gurmanskih trattoria i finih stvari uopšte..daaa, živim u Istri i može se nači par od ovih stvari ali treba mi malo urbane kulture in novog zraka;) Do tada putujem i ja po Netu.)

    Ahhh, kako te razumijem i putujem po netu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))


      pa da. net travel. :)
      malo kosta, ide svuda.

      Delete
  3. Bas su dobe fotke :-) volim atmosferu na njima :-)

    ReplyDelete
  4. Mozda ovo pomogne (za imunitet, a i sve drugo...mene spašava :)
    http://www.coolinarika.com/recept/zeleni-kasasti-sok
    http://www.coolinarika.com/recept/mijesana-salata/
    http://www.coolinarika.com/recept/tutti-frutti-vocna-salata/
    http://www.coolinarika.com/recept/carobna-kasa/
    http://www.coolinarika.com/recept/dorucak-za-10/

    ReplyDelete
  5. Evo i ja danas bolujem usled neke viroze... :( Ništa, fini vitamini, blogerica & stuff pa dok se propisno ne resetuješ. Fotosi su umirujuće lovely ali muzika me je više ponela u predivno lazyness stanje.

    ReplyDelete
  6. limunovi, cveklica i tu i tamo neka sargarepica, i eto imuniteta natrag.
    ;)

    Super lejzi tjuzdej, kao i uvek. Svidja mi se izbor!

    Pozzz,
    Marija

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, proslo je, bolje sam. radila je cveklica :)))

      Delete
  7. to je to. atmosfera, mir, lakoca, sve lepo analogno mirisljavo zeleno i ususkano :)

    i navijam za jedan refresh imunog sistema!

    ReplyDelete
  8. http://issuu.com/zdravirecepti/docs/veganski_kuvar?mode=window&backgroundColor=%23222222

    ReplyDelete
    Replies
    1. opet, hvala! danas smo muz i ja prelistavali i vidim da smo dosta toga vec implementirali u nas jelovnik. knjizica je pravo malo blago. svaka cast na izboru, sve pohvale. <3

      Delete
  9. Izvini ako sam preterala sa ovim "ishrana receptima", ali i sama u okršaju sa padom imuniteta pronašla sam ove kombinacije i vratila se starim dobrim proverenim receptima. ... Nemoj mnogo da budes lazy :), jer tvoji postovi golicaju mozak i vracaju osmeh na lice...Moram da begam sad, jer budi se jedan mali zvrk...:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...