4/02/2012

CURRENTLY IN LOVE No. 61

 

 Private Garden Paradise in Chelsea

To je to. Čitav krov, u srcu Njuce, prekriven najfinijim zelenišem, plus penthouse dupleks za 4.5 miliona $. Možda dogodine. :)



Miroslava Duma

Miroslava jednostavno izgleda besprekorno. Trudila sam se da izbegavam ovakve konstatacije, ali očigledno ne ide.



Words and no pictures

Sjajan post na Burning Settlers Cabin o 1960’s “words and no pictures” naslovnicama knjiga.


Untitled-2 copy


Hello, Sydney

Moj omiljeni blogerski par, Mr & Mrs Globetrot upravo su u Sidneju, Australiji. Ja obožavam Sidnej, i imam nekakav special link sa Australijom, pa mi je sve ovo tim pre dragocenije i vrednije. Imam utisak da sam poslala drugare u izvidnicu, i evo šta su drugari pronašli.  


Sydney 42Sydney 06 Sydney 03 Sydney 10 Sydney 29Sydney 05


Sydney Home – Sally Campbell

Kad smo već kod Sidneja, the design files napravio je sjajan tour po domu australijske tekstil dizajnerke Sally Cambpell.


2332


The mantón de Manila

Susie Bubble’s Spanish embroidery adventure!


6a00e5508e95a98833016764107889970b-700wi6a00e5508e95a988330168e9112a05970c-700wi


Philip-Lorca diCorcia: Indecisive Moment

Deploying characters in preconceived yet seemingly random poses and contexts, diCorcia’s photographs are far from candid snapshots. They explore the idea of the “indecisive moment” and revolve around a  tension between the casual and the posed, the accidental and the fated.

via pdn photo of the day



möoi - Art Direction + Design

Seventh Design, branding studio iz Buenos Airesa, osmislio je vizuelni identitet Möoi-a, predivnog restorana smeštenog u Belgrano town, u Buenos Airesu.

 0604 02

 

Ernest Bieler’s autoportret

Mesecima se spremam da napravim prigodan omaž ovom pomalo opskurnom švajcarskom slikaru. 


Portrait du peintre par lui-meme  

Budimpeštanske tavanice i svodovi

Szent István Bazilika, Széchenyi baths i Gellert Hotel, Budapest via Eric and Anne Lanois on flickr.


87895654_891b422951_z87895851_ab76959958_z87896224_ce630564a9_z

5 comments:

  1. Sve je divno! Ali misli su mi definitvno ostale u ovoj bašri na krovu. Fantazija! <3

    ReplyDelete
  2. Smijemo li mi napisati da je ovaj post prosto besprijekoran?! :)
    Hvala na pregrštu lijepih stvari, i znaš, imaš divne drugare.. hvala im za ove divne slikice iz Sydney-a.. :D
    Ali svakako ništa se ne može porediti sa ovom baštom, :) možda dogodine..
    Edina :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, pa hvala vam najlepse!
      dogodine! :))

      Delete
  3. dala si mi razlgo više, da si zaželim Budimpešte (nikad posetila...ne mogu da verujem...preblizu je;)), gospođica Buda je prije svega jako slavensko lepa, a oda vezu me je več pre par dana naterala u ludilo od lepote...bako moja draga, gde si da mi preneseš to znanje i umetnost...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa eto matilda draga, ako se ne sretnemo u bg-u, mozda cemo u budi, ja bih to bas volela. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...