12/17/2010

That’s just neat

Ja znam da ljudi mogu da gledaju na ovu vrstu pedanterije na različite načine. Nekome to može da bude simpatično samo do mere do koje to služi nekoj estetskoj svrsi. Neko to doživljava sterilno i “artificiel”(moj muž je jedan od tih), dok drugi ljudi (mua) to shvataju kao modus vivendi. Što reče jedan moj profesor – “večni prijepor”. Sukob dva principa - “sve na dohvat ruke” vs. “apoteka”. :)

U odbranu prvog principa, mogu da kažem da nije u pitanju pure slob-ness, nego čini mi se – iskreno uživanje u haosu. Glavni argument ovog principa je – Indiani Jonesu ništa ne fali, a njemu je stalno haos u kancelariji.

On the other hand “apotekari”, bar što se mene tiče, raspolažu sa mnogo više relevantnijih argumenata. Od onih estetskih, preko utilitarnih pa sve do onih higijenskih. :)

Uglavnom, naiđem ja tako na things organized neatly, i raspametim se. Prvo – i’m not alone. Drugo – kakva prekrasna zbirka najraznovrsnijih stvari koje odvojene od neat koncepta teško mogu da pretenduju na bilo kakvo obožavanje.

 

3

1

Kao posebna poslastica za sve one koji uživaju u ovakvom konceptu, koji cene preglednost i urednost, lepotu i harmoniju u istom : Tie your own rope - tattoo ideas, late twenties. My God, kakva milina…

rope1 rope2 rope3 rope4

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...