12/28/2010

♥ currently in love ♥

this piece

Čoveče, kakva komadina. Novogodišnja!

”When you need a lot of bling, the Hearst necklace is a definite head-turner.”

Potpisujem.

Shokki by Laurent Corio

Majke mi ću da kuvam ako budem imala ovakvo posuđe. To pali kod mene. Ja najbolje učim kad imam najlepše flomiške (flomastere) by my side.

Dakle, isti je princip… Dajte mi nešto šareno.

dzn_Shokki-by-Laurent-Corio-2

“These cooking vessels by Paris designer Laurent Corio are made of white, resistant, dense and waterproof clay with colored enameled interiors.”

That reminds me!

dzn_All-Lovely-Stuff-by-Carl-Clerkin-and-Ed-Ward-5

Uz to mi je neophodna i ovakva daska. Ne ide bez daske.

Uniform Wares

dzn_200-Series-Calendar-Wristwatch-by-Uniform-Wares-10

Već neko duže vreme razmišljam da se častim nekim dobrim – dobrim satom.

To se nekako prolongira i razvlači već neko vreme, najpre zbog činjenice da mi se ne daje neka prevelika lova na nešto što ću brzo da izgustiram ili pak na nešto što mi se ne sviđa do kraja.

Ja tražim nešto što je diskretno, bez cirkončića i tih “pihhh” zezalica, sa što manje detalja, neupadljivo a u boji (ako može) i sa KARAKTEROM. Nešto poput ovih by Uniform Wares, God bless them. They nailed it!

130$ su ovi jednobojni, koji su meni lično najviše i legli. Žuti ili sivi. (Ili I sivi I žuti) Hvala.

Wild Animals

 

Kiehl's Creme de Corps

Uh! Uh! Uh! Uh! Uh!

Glatko i slatko. Šta je ovo? Mackalica? Lizalica? Svileni bombonac? I na sve to limited edition. Jeff Koons verzija. Creme de Corps Soy Milk & Honey Whipped Body Butter. MLJAC!

5281285279_0218e64061_z

A evo šta piše na Kiehlovom sajtu:

“Maintaining our long-standing tradition of supporting children’s causes, we are delighted to collaborate with Jeff Koons, to create a label art collection.”

  Ovo ispod

New Year’s Resolution

style bubble style

Uh, obožavam je!

Čekaj, pa pogledajte joj kaputić, pa suknjiče, pa šta je ovo -KaPowWow ruff oko njenog vrata? Pa marama oko glave, košuljica sa mini cvetićima i šiške. Carica.

5 comments:

  1. kiehl's = jedan od omiljenih logoa EVER.
    sat, tvoj je odlican, al ja bih jedan seljackiji: http://images.ifguk.co.uk/products/1110/1110-zoom.jpg
    B]

    ReplyDelete
  2. loliska!!!! nisi ni ti blesava. prokletnici iz nixona... znaju sta rade. :)

    ReplyDelete
  3. zasto mislim da ce devojke iz ringeraja da budu inspirisane prvom fotkom ili bar marina? :)

    ReplyDelete
  4. :)
    pa ne znam, aj pitacemo marinu. :)

    ReplyDelete
  5. pravili smo davno slicne stvari... ali samo za nas dve... muhahahhaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...