12/23/2010

10 THINGS

Spisak.

Simple as that. Spisak stvari (uh, previše S u premalo redova) koje bi trebalo da budu neke moje nazovi želje. Nešto što mi treba i nešto što mi se sviđa. Plus može da posluži i kao mali guide za Christmas /New Year šoping. (Nole, ako čitaš - ovo ti je hint. Wink, wink…)

1. Colorful knitwear

Annie Larson, my old crush pravi ovaj super “štrikanjac”. Posebno sam se primila na ove kapice gore. Odlučila sam da zaobiđem sve one uljudne varijante za glavu. Ništa me od toga ne radi. Meni treba nešto ovako blesavo & quirky. Ova ćubica na vrhu mu dođe ko cherry on the top. Ozbiljno.

Ili Gog forbid ovako nešto. Neki džemperak u bojama a la Karla Spetic ili Confetti system. Candylicious.

2. Tin Candles by Illume

Ok. First of all, mali intro.

Ja obožavam mirišljave sveće. OBOŽAVAM. Čak i to moje OBOŽAVAM je u ovom slučaju understatement. Uglavnom, nabasam ja tako na OVE sveće.

illume_candles

Pa kaže: White Thyme & Pear, Citron Basil,  Earth Rose plus moj favorit Persimmon & Spice. A description je da umreš lepo.Evo šta kažu za White Thyme & Pear:

Crisp pear and fresh thyme blended with a hint of soft jasmine and rich vanilla

I to sve u ovim oversized konzervama u koje naknadno možeš da turiš dugmiće, npr. A da stvar bude smešnija, boje mi se slažu uz džempere, pa vi vidite.

3. OVE činije

Studiomake je napravio ove oblačiće od činijica. Hoću obe. Ne idu razdvojene.  (I dalje smo u istoj paleti btw)

4. Satomi Kawakita prstenčić

Zato što sam zaslužila.Bilo koji will do, nisam gadljiva. Uglavnom, nikad do sad se nisam osvrnula na nešto poput ovog. Bar što se prstenja tiče – uvek sam birala one glomazne komadine.

Od burmice na ovamo primećujem kako mi se taj moj chunky rings koncept nekako poljuljao. Počela sam da cenim jednostavnu formu, tanušnost i rafinman jednog ovakvog komada.gwi32010080646279 (1)

5. APC tree wallet

E stvarno mi treba novčanik. Ne izmišljam. A meni je naći novčanik gore od vađenja nove lične karte. Ja zaista ne volim da menjam novčanike. Naprosto vežem se za tako neke glupe stvari.

Ovi APC tree wallet mi je baš legao, pa se se stoga i obreo na ovoj listi. Da “kao” ugrabim priliku , dok sam još raspoložena. :)

APCwalletgold

6. Leather Writing Case

Jeste, i ovo je od kože. Sigurno nije od maslačka… Ali pogledajte ovu lepotu. Tačno bih se sad vratila u školu da mi neko da ovo i adekvatan ranac uz to. Na sve ovo ja imam koloniju neudomljenih olovkica i ovo mi baš TREBA.

99587_1

7. KEAT

Storage za ključeve. Manjifiko!

S ključevima se jurim od kad znam za sebe. Zbog istih sam krenula da nosim male torbice, jer me posle dvadesetak minuta rovarenja po velikoj hvata napad panike.

1

Tirkiz za njega, lime green za mene. Dakle komada X 2.

8. the future perfect throws

Meni nikad nije dosta ovih stvari. Identičan slučaj kao sa onim svećama. S tom razlikom što sam u ova tri blanky-a zaljubljena do ušiju.

00759

Božanstven set, prekrasan patern, omiljene boje. Pokriva kaučeve, krevete, fotelje i sva četiri godišnja doba. :)

9. The Cambridge Satchel

O kembridžici sam pisala pre 100 godina na tumblr-u. I dalje je nemam. Nju želim zato što je predugo želim. I to u ovoj bezobrazno zelenoj varijanti.

image1xxl

10. What On Earth Are You Wearing?

PAGE_007_OFFER_00290818

Uh! Novogodišnje štivo by Michi Girl.

Penguin Books je umešao prste, to je uvek plus. Digao se ogroman hype oko “Michipedia-e of Fashion”, i primećujem da se i ja ložim. U pitanju je nastavak Like I Give a Frock, na koju sam naletela pre nekog vremena i taman kad sam se spremala da objavim post o istoj – naletim na info o drugom delu.

U pitanju su simpatične opservacije na temu aktuelnih trendova koje prate isto takve ilustracijice. Strip za devojčice koji se voli i čuva. Milinica , vanilica! (to mi je novi catchphrase :) )

Portable Shops - Items - Google Chrome Portable Shops - Items - Google Chrome (3)

8 comments:

  1. evo, izvoli!
    http://29.media.tumblr.com/tumblr_ldrmbj0VQm1qclrjao1_400.jpg

    ReplyDelete
  2. njaaaaaa! <3
    tako je isto bilo pre samo par dana. :)

    ReplyDelete
  3. lovely!
    nadam se da ovo chita ko treba da chita
    bilo bi divno dobiti bilo shta sa ove liste

    ReplyDelete
  4. ma čita verovatno, nego se pravi blesav... rogonja. :)

    ReplyDelete
  5. ne diraj nam nemanju!
    grrrrr

    ReplyDelete
  6. Uh, Uh, kakav spisak, pun ideja :)

    A ove svece mogu negde da se kupe kod nas ?

    ReplyDelete
  7. uh, majkumu... let's hope so :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...