12/29/2010

BRICK BY BRICK … Pt.2

Pre nego što krenem, moram da se malo iskukam. Čitav drugi deo Brick by bricka je izgubljen. Sve te divne fotkice koje sam prikupljala – Gone! Lost! Vanished! Tugica…

Zbog toga mi je i trebalo ovoliko dugo, da se prvo saberem, a onda okuražim da iznova češljam i tražim.

Uglavnom – evo ga. Come on in.

HALLWAY:

Šta biste voleli da dočeka s vrata?

Od kako živimo u ovom sad stanu, u kojem ne postoji to predsoblje, ta neka među-prostorija koja služi kao vakum,  nego pravo s vrata zabasaš u kuhinju – shvatila sam koliko ja u stvari cenim tih nekih X kvadrata u kojima imaš priliku da se nekako asimiluješ na novi ambijent. Da ne kažem odložiš jaknu i ključeve, imaš štek za flajere za food delivery i tome slično.

Joe Maer - Google Chrome Joe Maer - Google Chrome (3)  Joe Maer - Google Chrome (4) Joe Maer - Google Chrome (2)

Kad sam se već dotakla odlaganja jakni, ključeva, flajera i pošte - ultimativni komad za storage. Indie furniture pravi ove storage units koje me raspamećuju. (prva slika)

Ili možda ovako nešto. Simplicity na delu. Kraljevska klasika.

 

TRPEZARIJA:

Sad tek shvatam da mi je prvom delu “ostala” kuhinja, i da nisam baš najinteligentnije rasporedila prostorije. :) Pfff…. Ništa, možda će ovako biti interesantnije.

Ja te “ručaone” u principu ne viđam često. Gomili ljudi je to u sklopu kuhinje (u vidu stola ćušnutog u ćošak). Uglavnom, što se trpezarije tiče, ja sam analfabeta. Brate, ne znam čemu služi, majke mi. :) Bahato ko drugo kupatilo. :))

Ok, sad sam ozbiljna. 

Kompozicija od tri slike pod imenom “komparacija”. Pozitiv, komparativ i superlativ.

photographer trine thorsen - Google Chrome (4)

Ovo dole mi se naprosto namestilo tako. U prikupljanju svih onih pogubljenih fotografija, krenula sam random da  nižem sve na šta naletim i ovo je takozvano “zeleno parče” tog niza skupljeno sa različitih strana.

Od ovog bi bila jedna poštena, zelena trpezarijica. Muška i rough. Can you see it?

Mrtva sam zaljubljena u trpezariju gospođice Sare Ilenberg. Eto, tako bi otprilike izgledalo nešto po mojoj meri. Girly i sa određenim twistom. Obratite pažnju na slanik. Carica.

Ili ovako nešto. Čisto, belo, osunčano. UH, kako bi se lepo doručkovalo u ovoj beloj varijanti.

A Dream Come True

Pa zatim jedna upgradeovana klasika. Sve je jedna prostorija.

Andrea Ferrari – i njene tri verzije. Poslednja fotografija je trpezarija Günther H. Stelly-a, “ chief designer of the factory Edsor crowns”. Sve četiri neguju rustičan šmek.

ANDREA FERRARI photographer - Google Chrome (8)

ANDREA FERRARI photographer - Google Chrome (14)ANDREA FERRARI photographer - Google Chrome (15)

KUPATILO:

Jedino što sam do sad shvatila da je MUST je - kada. Ja naprosto volim kadu i dok god je to moguće volela bih da je imam u sklupu kupatila. Ni jedna tuš kabina na svetu ne može da zameni penušavu kupku. I rest my case.

Dakle, optimalno bi bilo da je u pitanju velika , bela i quirky kada. Kada sa twistom. Sa ovim stilizovanim nožicama npr. A koncept je – snežno i belo i mlečno. Bez odstupanja. Plus neizostavni prozori, naravno.

  

Božanstvena Provence kada by Moma Design.

White Brick Tiles!

Zatim, sa mečnog belog prelazimo na crno-belu “šmizla” varijantu.

U idealnom univerzumu his & hers deo se podrazumeva.

I dalje smo u crno-belom mood-u. Pixilated shower!

Savršeni detalji.

ANDREA FERRARI photographer - Google Chrome (17)

Soft Blue varijanta.

4920042672_f50bd9d0f1

U principu, jasno je do sada, bar što se kupatila tiče – nisam previše raspoložena za boje. Naprosto, belo kupatilo je belo kupatilo. However, ovaj plavi, country fazon deluje opasno dobro .

And finally – let’s bring the garden in!

OK. To bi bilo to za drugi deo. Treći deo hopefully objavljujem uskoro,

so please stay tuned!

____________________________________________

BRICK BY BRICK PT.1

4 comments:

  1. Jojj zaista sam uživala u ovome!
    Prelepo..Lep blog! Pratim!:))))
    http://fashiondreamsandthings.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. iako ima dve epizode, ovo mi prerasta u omiljeni serijalo
    jedina mana jeste posle shetnje amo tamo po crnim, belim, plavim kupatilima i zelenoj trpezariji
    okrenem se i dalje sam u svojoj (bor-ing!) sobi :/

    ReplyDelete
  3. :))
    pa sve ovo radimo zbog boring soba. jednog dana kad budemo mlatili te milione da znamo kako cemo da ih spucamo.

    ReplyDelete
  4. @ Daša- hvala Dašo, pravo si <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...