12/27/2010

Moodboard : Tomas Kral

“Beautiful industrial glassware created by Tomas Kral using decorative techniques traditionally used for cutting crystal.”

Obožavam tanušnost i “svilenkastost” ove staklarije. Majkumu… počela sam da se divim svim onim stvarima koje me inače nerviraju, koje mi deluju tako babski i matoro i prežvakano. Ali baš je u tome fora - zato je ovaj glassware Tomasa Krala tako poseban.

Old school “flaša za mleko”, zlatni ornamenti, “dots and lines”, pa listići, pa kružići… Sve deluje tako nežno, a opet tako disciplinovano i strogo.

Pa onda druga serija, bez zlatnih ornamenata.  Akcenat je na “vezu” na flaši, to jest tegli, kao i na samoj formi istih. Juice bottle, pa ketchap bottle, milk bottle, pa tegla za slatko… tako sam ja to poređala u svojoj glavi.

Kakav car! Kakav pažljiv i delikatan rad, nepretenciozan i diskretan. Nema waving flags-ova, nema šepurenja. Tender & pale… Fine-grained.

I onda ova treća serija. Master serija. I gravura i ornamenti. I božanstvene flaše i tegle, koje su potpuno izgubile onu svoju prvobitnu upotrebnu namenu. (Ne bi vam palo na pamet u ovo da stavljate ajvar, na primer.)

Uglavnom, potpuno sam opčinjena ovim komadima. Zato sam odlučila da napravim moodboard koji prati čitav ovaj ambijent i atmosferu Tomasovog glassware-a. 

FINE - GRAINED

 

 

za više informacija kliknite na slike

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...