12/13/2010

♥ currently in love ♥

 Confetti System and J. Crew

Dakle, ovde dve sjajne kompanije su se udruzile u i napravile opasne novogodišnje izloge i kataloge za J. Crew. “It's an explosion of color, shine, and whimsical perfection.”

6a00d8341c6a0853ef0133f4fd6f1f970b

Away we go!

Away we go su vintage travel posteri iz kolekcije bostonske javne biblioteke.

“Along the way, extraordinary, eye-catching posters are vivid reminders of the beauty, excitement, and adventure of travel during the 1920s-1950s, when a world of enticing destinations and new modes of transportation beckoned onlookers to journey to distant lands.”

3530727155_83b8c70606_b3531505050_8087298077_b

Oysho Lookbook

Mega kul. Casual i sa stavom, pinch of vintage i prekrasne boje. My cup of everything.

lookbook-oysho-en-101 2

Present & Correct

Ove stvarčice ovako vešto organizovane me potsećaju na Tom Fordovog “Single man-a”. Sve ove zezalice možete da pazarite ili u Londri ili ovde.

lib1l

  Animals lurk cup

Oh, my God! Check zhisss out! Sova, meda i lija … u šolji. I need this, badly.ha-teacup07_thumb[3]   ha-teacup003ha-teacup003

  I još jedna stvar.

OVO.

7 comments:

  1. temeljno zaljubljena u confettisystems i spremam opsirnu storiju o njima, nikako da je zavrsim... uzgred, apsolutno sam precizno znala da ces ih danas postovati. ne moras da mi verujes. :]

    ReplyDelete
  2. verujem, majke mi. znala sam i ja. :)
    zavrsi tu storiju, sad me jako interesuje. nigde nisam naletela na neku love sagu o njima, a bas mi se cita. :)
    pus pus :*

    ReplyDelete
  3. nista ja vas dve ne razumem, ali shvatam da mi kafa bez medveda u njoj vishe nije ukusna... :(

    ReplyDelete
  4. eeeee ... :)
    uglavnom, da! ne ide kafa bez medveda. :))

    ReplyDelete
  5. si, sad mi pada na pamet genijalna ideja... Da moooolim Ivu (http://www.keewee.rs/) da mi to napraviii... javljam rezultate...

    :*

    ReplyDelete
  6. jaaao. jaaaaaaao. jao.
    ovo je post, onako. bash za mene.
    ajde da se ne raymashem o konfetama, ali svakako je j.crew visoko na listi mojih favorita.
    onda oysho. dragi, slatki, sve mi pare uze oysho.
    praceno pisacom mashinom, medvedom i onda luster na kraju kao cherry on the top!
    beatpie nadmashila si samu sebe :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...