10/15/2010

Yang Du

Yang Du makes me giggle! 

Vrlo me je zatekla čitava ova priča. Činjenica da sam odreagovala na Yang Du i njene kolekcije a da ne znam šta mi se to konkretno dopalo – me je zateklo.

Možda to što Yang Du sledi neke druge putanje od očekivanih. Nema napuderisanih faca, istaknutih bokova i zalizane punđe… možda to.

S druge strane, stvarno postoji nedvosmileno oslobađajući osećaj koji prati ove printove, modele i generalno čitav surroundings i mood.

Nema one opterećujuće zrelosti, nema frustrijajućeg osećaja “ja za ovo nemam love”, nema svog tog fuss-a i gnjavaže. In not so many words – inredible cute everyday banality.

Ishitreno, naivno , tvrdoglavo, bez reda - sve su to stvari koje ja negde vrlo NE odobravam kada su kolekcije u pitanju.

Jednostavno – uvek se na kraju moje oko opredeli za one egdy ali ispeglane i promišljene varijante. However, here I am - deeply admiring something, but I don’t quite know what. U svakom slučaju nije ispeglano i promišljeno. I’ll give her edgy. :)

 

Uglavnom, to nešto - Je ne sais quoi, glatko je prošlo kroz sve eliminacione runde i ušlo u vrlo uzak, da ne kažem “intiman” krug kreatora i kolekcija koje volim.

Yang Du i njena (između ostalih) poslednja kolekcija Furry monster faces su tre, tre cute, teen-voguesque varijanta koja pije vodu. Sladoledi, gazirani sokovi i odrana kolena… tako se osećam dok gledam u ovo. :)

4 comments:

  1. sve negde do kapa sam ozbiljno&disciplinovano chitala.. hahah a onda. hocu zutu!!
    p.s. ja obozavam ovaj make-up

    ReplyDelete
  2. hihihhhh!!!
    kape su medene.imaš tutorial za ovaj make up, poslaću ti link, samo da iskopam.

    ReplyDelete
  3. Meni zapakujte isto kao gospodji, jedan make-up i molim vas dva kila haljina sa trepcucim i netrepcucim okama u puder roze boji.
    Da, da, za poneti.

    ReplyDelete
  4. leyla, ne brini, poslala . :)))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...