10/09/2010

Private Stages

 

Private Stages je serija kolaža koju je napravio Peter Freitag.  Uzimao bi amaterske fotografije… “golaća”, i maskirao bi iste koristeći ove tačkaste “mehuriće” koji potsećaju na one koje pravi zumbalica, znate na šta mislim… Mehurići, tačkice ili kako god su ustvari delovi pozadine koje je on zastrašujuće precizno &  vešto iskoristio tako – da vam nikada ne bi palo na pamet šta se ustvari tu zbiva… nešto poput clone stamp efekta u photoshopu. :)

Peterfreitag1 Peterfreitag 

On doduše nije ni prvi ni jedini koji je sklanjao “golaće” sa nude fotografija, however– on je prvi, bar u mojoj knjizi. :)    Ovo izgleda baš carski!

4 comments:

  1. Carski!
    Dodje mi sad da iskonfetam neki crtez pa da kolaziram.

    ReplyDelete
  2. e, pa i to zvuci super. :)
    ako se kojim slucajem odlucis - obavezno mi pokazi!

    ReplyDelete
  3. ja cu sigurno. i pokazacu. Hvala za inspiraciju draga Jo.

    ReplyDelete
  4. molim makice, i drugi put!
    ps - u beogradu sam krajem oktobra, blagovremeno cu te obavestiti, pa idemo na kafičonu gde 'oćeš.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...