10/14/2010

abigail’s atelier

 

Abigail Ahern, uk based interior designer  izbacila je ovu there-is-no-words-to-match liniju lampi, koja je doživela svetlost dana na ovogodišnjem sajmu maison & objet u Parizu.

 

Jednom rečju – wowza! Čitava menažerija ljubimaca  doslovno blista u sobi. Jako dugo su mi smetale ovakve stvari. Do skora su mi nosile bat crazy grandma atribut. However, u poslednje vreme primećujem da vrlo reagujem na ovakve elemente u prostoru.

Kada se ovakvi “granični” (granični u ovom slučaju referira na nešto što je na ivici da bude bljak, a u stvari je mega kul) ušuškaju u nekom dobrom ambijentu, kada im se ostavi prostor da dišu – Ka-Pow!, dešava se magija.

 

Cena ovih komada i nije sad za neko padanje u nesvest. Očekivala sam tisuće, u pitanju su stotine. Dakle, vrlo razumno. 300 i kusur funti, što mu dođe poklon za petogodišnjicu braka. :)

E, da! Obavezno čeknite Atelier Abigail Ahern online. Možda vam se još nešto dopadne.

 

6 comments:

  1. ja obozavam ove animalne lampe. divne su...
    ova mi je omiljena:

    http://www.moooi.com/producten/124-horse-lamp.html

    ReplyDelete
  2. super je i ta. mada je preogromna.
    DIMENSIONS: 240X230CM... prava raga. :)))

    ReplyDelete
  3. Poenta je u tom ambijentu i disanju. Na svakoj od ovih fotki su mi super.

    A ovaj Marinin konj, da prostite, je bio na Mikseru, samo bez lampe :D

    ReplyDelete
  4. e, da stvarno... znam da mi je odnekud poznat "dečko". :))))

    ReplyDelete
  5. Htela i ja da pišem o ovim lampama, ali su mi posle dužeg posmatranja ipak ostali u crazy grandma fazonu :) (btw, savršen naziv)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...