10/02/2010

Japanese Apartments

Postoji taj neki karakterističan fazon kod Japanaca. Njihovi životni prostori uvek imaju taj “certain look”, pročišćeni haos – one might say. Meni se to izuzetno dopada, mislim taj look. Ja ga još zovem “ Asian Nonchalance”. :)
 
Nanako Koyama je napravila seriju fotografija pod imenom “5 stories about rooms” u kojoj je pokušala da uhvati duh i atmosferu kako prostora tako i osobe koja u tom prostoru obitava.
“Modern Japanese society is based on copying: buildings, fashion, food.. Everything in Japan is similar somehow. However, within this homogenous environment  ndividualities are concentrated — people's qualities merely trickle out. I tried to capture those individualities through their rooms.”
 
 

Dakle, kontrolisan environment u kome možeš da pronađeš sve što voliš i sve što ti treba. Često su u pitanju izuzetno mali prostori, garsonjerice veličine recimo trpezarije. Ali bez obzira na to, radi se o vrlo organizovanom, kompaktnom prostoru u kome se sve funkcije obavljaju bez većeg zastoja. I uvek je dobra atmosfera.

 
Ova serija fotografija je izlagana u okviru “Introspective” izložbe održane u Potrugalu. O samoj izložbi više informacija ovde.

2 comments:

  1. kod ovog posta moram makar da se zapljunem, bez ikakvog posebnog komantara. moram da priredim taj moj japanski travel foto booklet sto pre, proslo je godinu ipo dana a ja nikako... evo sad me forsiras ;p

    ReplyDelete
  2. e pa ajde, pozuri. baš bih volela da vidim.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...