10/12/2010

lazy tuesday

Cool on the outside, hot in the middle.

hvala jano!!!

7 comments:

  1. Zasto ne das da se predhodni post komentarishe. Bas me briga, ja cu ovde. :P
    Dakle, ovaaaj, nista bitno, samo da sam "save picture as" na svaku, ali svaku fotku. Eto. Tanjiri i mape ulepshale dan .*

    ReplyDelete
  2. hahahah pochela sam naglas da se smejem kad sam videla prvu fotku (aham, gledaju me kao da sam luda)
    to sam jaa! original moa. samo da je josh plavokosa :D

    ReplyDelete
  3. awww.... sve moje devojke na jednom mestu. :)

    ReplyDelete
  4. cekaj bre alo kako si ovo uradila sa mojim fontom!? nije tako bilo kad sam prvi put gledala! jel moguce da je tako zato sto sam ih kasnije instalirala pa je sad povukao informaciju!? aaaaa!

    ReplyDelete
  5. e nemam ideju sta se kod tebe izdesavalo :) uglavnom, post je bio pripremljen dan pre toga i u georgia-i je bilo otkucano cool on the outside bla bla bla. ali čim sam skinula fotove (oko devet recimo, pola deset) prekucala sam text u wlw-u. ujedno tad sam i dodala ovo ispod "hvala jano".
    u svakom slučaju sve custom fontove koje imas možeš da koristis u wlw-u. sve ih registruje. kako ih konvertuje i koliko mu vremena za to treba, nisam sigurna. meni je odmah prikazao audrey. ako i postoji stanka onda je u pitanju minut dva. i guess, or i hope. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...