10/06/2010

EA, JAPAN

 

EA iz Japana dizajniraju insanely beautuful book covers-e.  Nema prevelike mudrosti, sve se kao i uvek vreti oko ideje i boja, stvari su pročišćene, bez previše detalja.

Ne znam koje rešenje je bolje. Znate za onu “don’t judge a book  by its cover”? The hell I won’t, odgovaram ja. Svaku bih kupila, pa makar se unutra nalazila domaća epska poezija.

 

Seriously… ???

 

I za ovih devet komada sam imala dilemu, s obzirom da su stvarno maestralni svi cover-i. Ukoliko vam je zaigralo okce, ostatak možete da pregledate ovde.

Moving on. Ovaj isti studio stoji i iza japanskog zakka brenda (from the Japanese 'zak-ka'(雑貨)or 'many things')  Salvia.

vol18_top

 No, tu se priča ne završava. If you “justa can’t get enough” of these guys, tu je i Monokraft u okviru kojeg dizajniraju nameštaj od drveta. Na primer ovako neku divotu.

たわむ木の座面のアームチェア acw - arm chair  monokraft  products – Google Chrome  

That reminds me!

6 comments:

  1. meni su knjizare u top5 secanja iz tokija. odnosno patnja u knjizarama. bukvalno sam htela da kupim 2/3 svih knjiga, o cemu god da su bile. to je nezamislivo kolika su to mora predivnih knjiga. kakav papir, kakva stampa, kakve boje, kakav dizajn, kakav sklad, kakva lakoca, kakva divota. tacno se secam knjizare u mori tower-u. umiranje. samo sam videla kako mi se smesi overweight...

    ReplyDelete
  2. ha! "smeši overweight"... stvarno - daj napravi taj foto booklet.
    ps - nadam se da si bila na nekoj dobroj muzici tamo.to jest - bilo bi ti bolje da si bila!
    (Kyoto jazz massive,Jazztronik ,Sleep Walker,United Future Organization, quasimode...)

    ReplyDelete
  3. sori. za samo dve nedelje i obilazeci sve zivo po danu ponestane ti snage a i mesta za procesiranje informacija. izasli smo dva puta nocu na djusku i bilo je strava, ali su mi od toga ostala dva bitna traga: prvo - to koliko su japanke genetski zakinute za artikulisane dance moves i drugo - koliko je carobna duga voznja kuci iz dalekog kluba na obodu grada at break of dawn. imam i filmice za ovo drugo.

    ReplyDelete
  4. Jaooooo, pa ovde nije sramota kupovati knjige na metar. Lovely!

    Divan blog, od danas sam redovna :)

    ReplyDelete
  5. @jana - zavidim ti. pogotovo na toj vožnji.
    @ leyla - ovde se takve stvari ohrabruju. :)
    hvala!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...