5/31/2010

When I grow up, I want to be Iris Apfel


do you dare to be different?

ako je neko style ikona onda je to Iris Apfel, "society figure, interior designer and co-founder of textile design company
poznata po svom vrlo specificnom stilu sa chunky asesoarom i smelim, jarkim bojama - Mrs. Apfel (88 godina) opisuje sebe kao najstarijeg tinejdžera na svetu.

ja sam veliki postovalac takvog stila, jer on je vrlo odredjen, ne moze svako da ga nosi, i on negde predstavlja njen vizuelni potpis. jednostavno - ona nosi ono sto voli i ona to radi vrlo ubedljivo. ako na sve to dodate da je ona jedna od najuticajnijih persona u svetu mode mozete komotno zakljuciti da je upravo taj njen stil vrlo oblikovao ono sto danas imate priliku da gledate na modnim pistama.


ukratko - anything goes.
ja licno negujem stav da je taj fazon - upravo najzeznutiji, zbog toga sto anything goes vazi samo za onog ko zna, u medjuvremenu moze da bude zesci promasaj. da bi nosio ovakve kombinacije neophodno je da postoji ta neka specificna tezina, da ne kazem - moras da budes style maverick. ko to jos sem nje moze da iznese ove naocare? I wish I could.
"They are the most enormous spectacles imaginable, round and black-rimmed with lenses so thick she looks as if she is peering through two giant magnifying glasses, like the designer Edna E Mode in The Incredibles. 'I like them big, big!' she tells me." - Heather Hodson

ona ume da nosi:
dugacki vuneni kaput iz Avganistana i tradicionalnu tunizansku haljinu, uz more asesoara od plasticnih narukvica napravljenih od igracaka, do ogrlica na koje je nakacila zlatne mindjuse...
ili farmerke uz dugacku koralnu ogrlicu koju hvata oko struka.
ovde nema matchy-matchy, ovde se ne nose stvari zbog toga sto se slazu, ovde vladaju bold glamour & bezobrazna eklektika.

2 comments:

  1. heheh bash sam planirala da pishem o Iris
    meni je skroz genijalna :)

    ReplyDelete
  2. eto vidis, onda je dobro sto sam te preduhitrila. :)
    ps: odlican ti je danasnji presek o ani, bas sam ga malo pre procitala.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...