5/28/2010

End of May

ne znam zasto, verovatno to datira jos iz skole, ali kraj maja mi je jako bitan.

ako si kul u maju, kul si skoro pa do kraja godine. ja se i dalje tako osecam. pored toga sto je mesec maj - mesec kada je prolistalo i procvetalo sve sto je trebalo da prolista i procveta,

tumblr_l2fld1XQVK1qahk68o1_500_large

i sto su skoro posle godinu dana opet na tapetu jagode,
 
tumblr_l1lm2rU7NT1qa13gio1_500_large 
maj je jos bitan i zbog velikih, petogodisnjih planova.
krajem maja prvi put svodim racune i taj prvi pozitivan skor je jako vazan. bitno je da znam da nisam kompletno promasila, da sam na tragu, da se sve to kotrlja, da je sve ok.
 
a onda i ovaj blogic i to koliko me u sustini ne opterecuje i ne remeti, koliko sam stvari savladala za par meseci - od sredine marta do sad ... i koliko ce sve ovo biti jos bolje kada se budemo preselili u budimpestu.
 
il_430xN.144684802_large
i na kraju, ovaj maj je najuspesniji do sad, mozda zbog toga sto je ovaj petogodisnji plan bio najdramaticniji i najsmeliji ikada. i taj pink cadilac je nekako blizi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...