3/16/2013

TABLE TIME!

 

Instagram je značajno doprineo globalnom popularisanju klope kao i aranžiranju iste. Dobra klopa počinje sa dobrim tableware-om, čini mi se da je to jedna od mojih prvih Instagram lekcija.


Design Files je pre nekih nedelju dana priredio sjajan post na ovu temu. Prikupili su “lokalne rekvizite”, napravili par brilijantnh aranžmana i potom sve to okovečili sjajnim fotografijama.
Za dodatne informacije o ovim komadima i njihovim cenama – klik ovde. Fotografije su tamo tagovane i linkovane što značajno olakšava pretragu, i vodi vas direktno na sajt prodavnica. Ja sam u samom startu među ovim aranžmanima prepoznala moja dva favorita, namely Dinosaur Designs i long time obožavani tableware Ben Feiss-a, o kome ću, nadam se, pisati uskoro nešto opširnije.  

 

table006-copy2

table003


table002 

table005-whitebalancecorrected


table001


table004

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...