3/28/2013

RED BRICK ACCESSORIES

 

Red Brick stoji u mom Windows Live Writer-u nedeljama. Naslagala sam slike i čekam da mi se oslobodi bar dvadeset minuta da razmislim šta ću da kažem. Na žalost, tih dvadeset precious minuta se nije realizovalo (nije da se žalim, samo sam primetila). However, slike su i dalje tu, pa sami zaključite koliko je ceo asortiman Red Brick-a diiiivan. Poseban crush su mi marame. Svaku bih, bez izuzetka, volela da unesem u svoju skromnu kolekciju.


swingingcatslowred

Red Brick

was established in 2011 by Royal College of Art graduate, Karen Mabon. Our aim is to produce individual yet affordable accessories which capture the eccentricity of everyday life.


blackcatnecklacelowres_640 tigerscloseup4lowres_640 stockmarketscarflowres

tippifulllowres_640

birdinhandcolours_640

fruitflieslowres_640

seagullnecklaceworn_640

swimmingpoolnecklace_640gymnastslowresredweb_640 catscarffoldedlowres_640 rabbitscarflowres_640

boxerwearing_640

sweetshopcloseup2_640

sweetshopcloseup3_640 circusnecklaceon_640

greyhoundsacrflowres_640

4 comments:

  1. Instant crush kod tebe na pinterestu. Zalepih se za onu mačkastu maramu, a ogrlice...za obožavanje ♥.♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. awww, hvala! videla sam grumpy cat kod tebe u ponudi i zacenila sam se od smeha. well done! :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...