3/01/2013

STYLISH CRUISING No. 2

 

Za ovo proleće jurim: torbu, sandale/espadrile/mokasine, suknju/haljinu.  Lista se lagano uvećava kako kreću lepši dani, to me malo brine, moram da priznam… Bilo kako bilo, pre nego što mi legnu te pare, odlučila sam da poslažem fashion favorite ne bih li imala nekakav vodič za šoping u predstojećim danima. Čovek mora da bude i parktičan… Primećujem da se vrtim u pale paleti,  nisam nešto naklonjena bojama ove sezone.  Pa da krenemo… 



Skoro pa ceo asortiman
Maryam Nassir Zadeh prodavnice je bajan.



Slična situacija je i u No.6-u.




Building Block je ponudio pregršt sjajnih tobri.


     

Letnja kolekcija Ise Arfen je sve što želim sebi a i vama. :)



Spominjala sam No. 21 i njihovu SS kolekciju… However, nisu dobili pažnju
koju zaslužuju, pa sam ih uvrstila i ovde. Dakle, special attention za šljokice na soknama, gemmed mokasine, košulje sa biserima…


no21-rtw-fw2013-details-35_164424525251no21-rtw-fw2013-details-19_164410203130


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...