5/01/2012

SEX ON THE PLATE

 

je presladak mali projekat oca i ćerke, čuvenog dua Zagnoli,
Mira (fotografa) i Olimpie (ilustratorke). Njih dvoje su odlučili da naprave mali set Eros based tanjira koje Olimpia dekoriše i potom ih prodaju online.


Meni je to tako dirljivo i slatko… Kakva neobična interpretacija of Italian family business. :) Osavremenjena i up to date. Ona dizajnira tanjire, a on pakovanja, i to sve ide u online prodaju. 


1


I evo ih! 
Četiri komada, Emma, Olivia, Ugo i Mario. Nemam favorita, svaki komad mi je drag i svaki bih volela da imam. Da ne kazem – il’ set il’ ništa.

found via iiiinspired

6 comments:

  1. meni je ovo graficki bajno, ali konceptualno malo odbojno, strange i bizarno. tata i cerka ujedinjeni oko seksualne teme... malo mi je to... charlotte i serge kind of vibe. again, kazem, graficki besprekorno. :]

    ReplyDelete
  2. pa nemam pojma... meni su to samo tanjiri sa eros zezalicama, ta seksualna konotacija mi nije tako jaka, ne vidim je, tacnije - nemam tu asocijaciju. ali razumem da vrlo lako mozes da vidis to sto vidis.

    gainsbourg su sa druge strane nekako eksplicitniji, taj elektra momenat je uocljiviji i gadniji. ovo mi je vise good laugh fazon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma jasno. da su mi rekli da ih je olimpia pravila solo - sve strava. ovako, ta informacija ona+tata mi prevlada. but that's just me, naravno. :}

      Delete
  3. ne, ne. sve je jasno. kapiram. :)) :*

    ReplyDelete
  4. toliko su kjut da seksualnu komponentu ni ne primecujem. zamisljam ih kao neku hipi porodicu koja non-stop ide golisava po kuci

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...