5/04/2012

CATS IN BARS

 


 

 

Postoji malo stvari koje su šmekerskije od mačke u baru. Mačka je tu sasvim logičan izbor… Euforija čini psa lošim kandidatom. Mačka je s druge strane, u toj svojoj lenjoj nezainteresovanosti, sa štedljivim izlivima nežnosti i pajtanja – just purrrfect. Serija fotografija holandskog fotografa Martijn Savenije-a na najbolji način prikazuje what it’s all about.

 

20_mphs201203030003

20_mphs201203030004

20_mphs201203030006

20_morganamartijnsavenije

20_mphs201102040010 20_mphs201102040009 20_mphs201102040008      20_mphs201102040002

11 comments:

  1. Aaa, predivne su! <3
    Tačno mogu moju mačku da zamislim kako opušteno leškari na nekoj stolici.

    ReplyDelete
  2. hihi, ovo je post baš zame.
    Uvek sam uživala u malim italijanskim radnjam, gde se mace spavale celi dan uz svoje gazde. Da ne govorim o bistorjim u Parizu...lepa Penelope je tako fino pomljackala dio mojih školjki i onda zaspala u mom krilu;)http://frisnonovojutro.blogspot.com/2010/11/matildina-pariska-dogodivscina-zadnji.html
    Moj tata je godinu dana prije odlaska u penziju našu late Žužu (mala umiljata žuta lepotica, inače pas)redovno vodio sa sobom u kancelariju (ok, mogao si to priuštiti, sa obzirom na funkciju;)

    evo linka na pub catshttp://www.pubcats.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. awww... kakvo super ime! Žužu <3
      ja bih volela da mogu ovu moju dundaru da vucakam sa sobom. verujem da ce u budipmesti to biti malo izvodljivije. za pocetak mogu da je uvedem u metro. :) videla sam Penelope, i razuemem zasto si joj udelila pola tanjira. ;*

      Delete
  3. Dakle, amazing! I to je tako fascinantno koliko ljudi uzima te cat in a bar moments kao fokus. Baš ću ti pustiti na mail fotografiju koju sam onako brzo napravila u Singapuru u delu grada koji se zove Little India sa žutim mačkom koji zašančen coolira sa sve nekom shiny ogrlicom! Fancy JBT! :)))
    p.s. Jel' smemo da psujemo na blogu? :D

    ReplyDelete
  4. ihh, naravno da sme :))

    :*

    ReplyDelete
  5. Iako sam dog person(cak sam i alergicna na macke) priznajem da ne mogu da su macke idealan enterijerski detalj svakog bara :)

    ReplyDelete
  6. e bas tako. ni ja nisam cat person, ali isti mi je stav :*

    ReplyDelete
  7. Thanks for sharing my work. I appreciatie it!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...