9/13/2010

septembar


moj mesec...

smiraj leta. uskoro (dvadeset drugog) počinje jesen, a ja sam luuuda za hladnijim parom godišnjih doba. moj rođendan je u septembru, i mimo početka školske godine, koja je bila ogroman problem dok sam išla u školu, sve je A-OK. ogroman izbor voćki i povrćki, dan traje taman koliko treba - ni predugo ni prekratko, temperatura je oko 20-tak stepeni - dakle, just right. i sve je savršeno. circle of life dominantniji nego ikada. čini mi se da u septembru sve ima mnogo više smisla. i boje su savršene.

e, upravo to je primetio Carl Bengtsson,
ovo ispod je editorijal za Elle , sept. 2010-te

3 comments:

  1. mislim, dobar je septembar. u teoriji.
    ipak ja uvek mislim na ono shto nas cheka iza septembarskog coshka. kisha, gumenjaci, posao, vetar, najlonke... and so on.
    bar da maj moze vechno da traje :)

    ReplyDelete
  2. ti si znači toplica. :)
    ja sam hladniša. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...