9/16/2010

daybook / the way we see it

budimpešta se pokazala upravo onako kako sam je i zamišljala, kao savršen substitute za bg. dovoljno blizu a opet univerzum daleko. iskreno, jako mi prija to što smo se pomerili malo. to je uvek dobra stvar... sve dok ne zaglaviš negde u africi, God forbid.
kao i svuda postoje likes and dislikes. za početak izbor je ogroman, ponuda blesavo velika, što je kao breath of fresh air za mene. oduvek sam patila za tom vrstom konzumentskog izobilja. dakle, gotovo sve možete da pronađete ovde. (however, nema soka od banane ?!?)
mađari su zaprepašćujuće fini i dragi, i to je
ubedljivo najjači utisak do sad. ona priča da ne
govore engleski je polu-istina. ali gde ga to
baš svi govore? s druge strane, ološa i šljama
ima apsolutno svuda i nemoguće ga je izbeći.
budimpešta nije po tom pitanju ništa drugačija.
nego vratimo se priči...
LIKES:
- gelato, odmah iza ćoška.
suludi ukusi, opasno dobri.
moja kombinacija:
mellon + rice
(rice mu dodje kao blendirani ledeni sutlijaš i ozbiljno dobro ide uz mellon u velikom kornetu)
- žarbo kolači...
enough said.
- vapiano je za dve klase
bolji nego u beogradu
- IKEA, god bless.
presmešne cene.
(za malo veće kupovine se apsolutno isplati dolazak u budimpeštu. naši se ugradjuju od 30 do 60 %, što vam dodje vikend za dvoje u hotelu od tri zvezdice.)
- metro.
svuda sam za 10 minuta.
- prodavnice sa sjajnom ponudom.
(konačno pronalazim sav onaj goodies na koji su mi suzile oči svih ovih godina.)
- besprekorno čist grad
+ božanstvena arhitektura
(gde god vam se spusti oko, možete da škljocnete fotoaparatom.)
- smešno jeftine avio karte!!!!

DISLIKES:
- majstori.
jezivo nepristojni i neljubazni.
(do granica gde vam nije do kraja jasno da li se sprdaju ili su jednostavno smeće)
- piljari na pijaci...
(nepresušni entuzijazam u muljanju. ništa strašno - ali na momente ume žestoko da frustrira čoveka)
- nema soka od banane. avaj!
- sve se zatvara u 21h.
(ergo - nema noćnog života)
- njihove pošte su gore od naših.

i to bi za sad bilo to.
vraćam se uskoro sa novim reportom.
planiram da žestoko opletem gospodju sa pijace.
stay tuned!

13 comments:

  1. Blog ti je tako divan, saren, zanimljiv, raznovrstan...I nije mi jasno kako sam do njega dosla tek sada kad sam kod Jelene u komentarima puno puta vidjela tebe...Sram me bilo!

    ReplyDelete
  2. hvala ti puno, puno, puno.
    evo sad si me nasla, i nadam se bookmarkovala. :)
    potdrav iz kisne budimpeste.

    ReplyDelete
  3. Provela sam u Budimpesti jednom prilikom dva meseca, plus nebrojeno kracih poseta. Mogu samo da kazem da je ona na vrhu liste gradova gde bih se preselila. Slazem se sa vecinom likes (osim sto se u scenu slatkisa ne razumem i ne mesam), a dodala bih fenomenalne banje u centru grada i ostrvo

    ReplyDelete
  4. e, da!
    cula sam za banje, i dalje mi nije jasno gde su... bili smo na ostrvcetu, bozanstvene atletske staze! cekam da prestane kisa pa da se uputim tamo.
    i sa konstatacijom za budimpestu se slazem. budimpesta, barselona i istambul, verovali ili ne... gradovi u kojima bih mogla instant da se asimilujem. :)))

    ReplyDelete
  5. pardon - istaNbul, omakao mi se prstić. :)

    ReplyDelete
  6. Ja sam bila u banji Széchenyi, koja se nalazi u Gradskom parku, odmah iza Trga Heroja. Evo jednog starog posta koji sam napisala na tu temu
    http://yahti.com/banje_budimpeste.html

    ReplyDelete
  7. divno!!!
    hvala na informaciji, post je božanstven.
    ima li još takvih preseka sa putovanja?
    volela bih da ih čeknem. :)))

    ReplyDelete
  8. Jovka,da li treba da ti kazem da redovno citam tvoj blog.Zavidim ti,sada si blize mom omiljenom retoranu Sir Lancelot:-)I da,kome jos treba sok od banane???;-)

    ReplyDelete
  9. falence, povedi mileticku i idemo da klopamo. treca soba je tvoja, vec sam ti rekla da sam ti pripremila posteljinu i ciste peskire... i cokoladicu. :)))
    kissam te!!!

    ReplyDelete
  10. Drago mi je da ti se svidja. Ima ovde http://yahti.com/default_007.html i ovde http://vijugi.com/la-lara/category/putovanja.

    ReplyDelete
  11. pazi kad pogledam lajkove i dislajkove, ja se vec vidim na ikei sa sladoledom. pijacu izbegavaj, majstori ti vishe nisu potrebni.
    tu bananu zaboravi, cedi ako ti toliko fali ::))
    osim toga uzivancija
    i sto posto se slazem za istaNbul :) divan mi je to grad, i bash sam se prijatno osecala u njemu. chak i onim "neprijatnim" delovima grada

    ReplyDelete
  12. jelo,
    pijaca je najbolja stvar. na zalost.
    tako da se to ne propusta. a mosógép iliti veš mašina i dalje ne radi... na zalost. tako da ni sa tim majstorima nisam zavrsila.
    mimo toga ovaj sladoled je toliko dobar da ravnoteza postoji.
    a istaNbul je cuper, cuper. :)
    naravno.
    pus pus

    ReplyDelete
  13. ja sam bila 2x u toj ikei... 3x u budimpesti... OBOZAVAM!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...