9/15/2010

I ♥ Craig Redman


nedvosmisleno i žestoko,
već neko vreme...
2 become 1
što je u principu predvidljivo i očigledno, ukoliko se uzme u obzir da se ja vrlo palim na boje. ukoliko niste do sad čuli za njega -
evo short biografijice.
"His current work is filled with simple messages executed in a colourful, bold and secretly optimistic way, and aside from illustration he likes to dabble in fabric design, typography, editorial design, web design and art direction."
Kanye
Acid Messiah
sa još trojicom tipova, u okviru Rinzen-a objavio je dve knjige i izlagao svoje radove širom sveta ( pre svega u Louvre-u !?!) i na sve to, kao da to nije dovoljno, saradjivao sa Louis Vuitton, Nike, Apple, Vogue, Converse, MTV and The New York Times-om. damn! jednom rečju - tip je car. huge car. a ja lično ga najviše volim zbog njegovog bloga, zbog Darcela.

let me introduce Darcel!
"Friday night, home alone, no missed calls or messages. Bummer."
"A Sunday morning 'where am I and what the fuck happened'?"
"Food envy" - that's so me!
dakle, njegov blog je jedna fenomenalna zbirka preslatkih, ciničnih zapažanja, a Darcel himself je adorable... letargična, sofisticiranija verzija Mike Wazowski-og iz Monsters inc. a ovo ovde je Darcel meets Louis Viutton... hilarious!!!
kada je započinjao svoj blog - darcel disappoints, Craig nije imao predstavu u šta će to da izraste. njegova inicijalna ideja je bila - da kroz Darcela dokumentuje svoje opservacije, s obzirom da se tek preselio u NYC. one thing led to another, i Darcel je dobio life of his own. u ovom trenutku Craig svakog meseca sarađuje sa najrazličitijim ljudima, od umetnika preko dizajnera. ovako izgleda saradnja sa colette.

My head just exploded at colletes
Darcel for colette & Cannes
Darcel for Artravel and colette
Darcel for Brownbook
a zatim - typography:
From the show at Monster Children.
Print for Publik.
The sky is black, for the ‘Technicolour Japan’
at Vue Privée gallery, Singapore

i po cenu da se ovo debelo oduži i da odustanete na pola puta, ja prosto moram da ubacim i njegove instalacije & art direction.
+ short film, Darcel presents: 5 dissapointing moments



zaključak:
teško je svesti čitavu ovu priču na par rečenica. ono što bih eventualno imala da dodam , zvučalo bi neprimereno i glupo. ja obožavam ovog tipa i nadam se da sam uspela da objasnim zbog čega. a vi, ukoliko ste se upecali , browsujte malo. skoknite do bloga i zacenite se od smeha ili se prošetajte do njegovog sajta i divite se skillu. ja to radim svaki dan.

12 comments:

  1. uptown, midtown, downtown. obozavam taj komad.

    ReplyDelete
  2. ovo je takotako superkul! shit, od kada imam posao ne stizem da se posvetim primarnim stvarima u zivotu, razgledanju blogova :D
    hmm kad bih nashla neki takav dzob :)

    ReplyDelete
  3. :)
    mogu ja da te zaposlim.
    plata bi ti bila bedna (mogu da ti dam 1000 forinti), ali bi nam bilo opasno dobro. razgledale bi blogove po ceo dan, pile cajeve i jele sladoled.
    OPASNO DOBRO.

    ReplyDelete
  4. uhu skoro 400 dindzi. pa josh ako ulazesh i chajeve i sladoled... oodlichna ponuda ;))

    ReplyDelete
  5. ofkorsss!
    čajevi i sladiška su on me. kao i wireless.
    firma časti. zvaćemo se ... šušumige?(otvorena sam za predloge)jana neka smisli logo.
    platićemo je u čaju... ili sladoledu.
    :)

    ReplyDelete
  6. u šušumigama ima mesta iza tebe, naravno.
    plata je naravno i dalje 1000 ft.

    ReplyDelete
  7. jao hvala. treba neki CV?
    heeee
    hej, Jovano, ja sam maznula ovog Kanjeta (desni klik_ "save pisture as") pa ga stavila na moju twitter pozadinu! jel to kuuul?
    meni jeste jako kul, posto mi je sad twitter drazi! heeee

    jel ti imash twitter, a ja ga propustam?

    ReplyDelete
  8. naravno da je kul. pobogu.
    imam, al ne koristim, to jest ne tvitujem.:/
    meni za sve treba vremena.
    a cv ne treba, znam te. dobra si. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...