Little hand-painted people,
left in London to fend for themselves
u velikim gradovima, sve je stvar perspektive. sve stvari deluju veće za početak, bulevari su širi i duži, neboderi su na više spratova, više ulaza i više izlaza, sa mnogo više ljudi, i više opcija. i sve to zajedno ume da ostavi utisak - da se u velikom gradu, često osećate kao delić jedne mašinerije zastrašujućih razmera.
(sećate se možda onog crtaća, u kome Jerry ide u NY, i toliko se isfrustrira, da se sav sretan vrati kući i izljubi Tom-a.)
ali ovo samo jedna strana priče.
pored toga što su ovo ulične instalacije, ovde je reč i o jednom vrlo interesantnom fotografskom poduhvatu. konzerva koka-kole, kutija od big Mac-a, Marlboro opušak, sve su ovo delovi/ zaštitni znaci jedne urbane scenografije.
on ih je odabrao (vrlo inteligentno, ako smem da dodam) da bi napravio taj neki link izmedju vas i njegovih figurica, a i da bi ih potpuno blendovao u okoliš.
"The scenes I set up, more evident through the photography, and the titles I give these scenes aim to reflect the loneliness and melancholy of living in a big city, almost being lost and overwhelmed. But underneath this, there is always some humour. I want people to be able to empathise with the tiny people in my works."
like like
ReplyDeletehvala, hvala
ReplyDeleteoh my WORD i love this!!!! :D
ReplyDeletepreslatko, i istinito ;)
ReplyDelete