6/16/2010

ZBOG OVAKVIH STVARI POŽELIM:

1. da sam studirala japanski
2. da pokazujem malo više entuzijazma u kuhinji

Torigoe Miki je autor ove božanstvene knjižice
"every day, fruit". more recepata u kojima je the main thing voće, da budem preciznija - pojavljuju se 24 voćkice, idealno za ovo tropsko leto. fotografije su da zadrhtiš (ah, taj pastel), sve je odmereno i decentno, pretpostavljam da su takvi i recepti...
ne znam, slaba sam sa japanskim.
a tu je i ova druga knjižica (opet japanci) sa 225 recepata, vrlo jednostavnih za pripremu (tako piše). i opet taj božanstveni dizajn, opet je sve svedeno i pastelno, jagodičasto i mmmljacc!
poenta čitave ove priče je sledeća:
ako ste newbee u kuhinji (kao, recimo ja), najlakši nacin da savladate otpor je da počnete da uživate u hrani,
ali ne kroz tibu, vec kroz estetiku.
prvo krenete da joj se divite iz daleka,
uživate u lepoti aranžmana i načinu na koji se servira,
da bi se posle izvesnog vremena javio taj impuls da se umešate.
i nikad ne krećite od sarmi, ili (kao ja) od knedli sa sremušom,
jer to vrišti "propast!". već lagano, od voćkica i šejkića, hlepčića i sokića, čorbica i potaža. bleder & sokovnik fazon.
baš kao ovo ovde.

2 comments:

  1. ovo neshto kremasto sa jagodicom na vrhu mi delije skroz nekako mljac!

    ReplyDelete
  2. to ili tome slicno - celo leto.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...