6/25/2010

how to rock a turban?

meni je prva asocijacija na turban oduvek bila Erykah Badu. jednostavno, ona to radi najubedljivije (i najduže).
što se mene tiče, turban je jedina stvar bez koje ovo leto ne može da prođe. bilo da ga pravite od marama ili je u pitanju onaj sa elastinom, turban je must have. ja sam se poprilično rvala s idejom turbana (turbiške , od milošte), nekako - čitav taj koncept držanja nečeg na glavi, a da nisu naočare za sunce.... kapiram , poštujem, divim se, ali ne umem da nosim.
E, ALI...
nekako se baš namestilo da se ovog leta UOPŠTE oko toga ne uzbuđujem. dakle, ko se stideo stideo se, okrećemo drugi list,
prva stavka - turban i slamnati šeširići.

Jean Paul Gaultier je za jesen 2010-te izbacio ove komade
(cela kolekcija je besprekorna, i swear), koji su po mom skromnom sudu the best of it's kind - našušureni, sa afričkim printovima i prekrasnim, toplim bojama za jesen. tirkiz, tamno smeđa i boja žumanceta... savršeno.
a sad kad sam već spomenula afričke printove,
turbane i tople boje - Suno, o kome je već bilo reči ovde, je dao sjajan predlog za to kako bi ove stvari trebalo da izgledaju u letnjoj varijanti. sjajan omaž 40-tim.

2 comments:

  1. fantazija, ali zaista, ovaj kupaći uz turban, pa još to plavoplavo more u pozadini.. ah! btw to sve nekako savršeno izgleda na pisti i u editorijalima, a ja sam sa turbanom sebi nekako kao luda, malo se osećam kao da čekam na red za feniranje u frizerskom.. a sad odoh da komentarišem post ispod :D

    ReplyDelete
  2. ma da, sam si sebi najgora publika, ali to stvarno ume dobro da izgleda. stvarno :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...