6/28/2010

chen karlsson makes magic

postoje stvari za kuću:
kod kojih se zaustaviš, nadiviš im se i zaboraviš ih
(meni su to lampe). postoje i one koje ti uopšte ne privuku pogled, i na koje nikad u životu ne pomisliš (poput daske za peglanje),
kao i one na koje ti se otme uzdah, pa se posle mesecima opsedaš i kalkulišeš kako da ih kupiš (ogledala, pre svega).
a postoji i ovako nešto, za šta sam u prvi mah pomislila da sam ga ja LIČNO iznedrila :), koliko mi je bilo blisko i poznato.
ovo je nestvarno i neophodno. (jeste!)
da imam ovako nešto, sasvim sigurno bih ga vukla svuda sa sobom (toliko o stvarima koje kreiraju magiju u iznajmljenim stanovima). chen karlsson je skandinavsko- azijski studio koji pravi ovo čudo! obratite pažnju.
PENDANT LAMP:
A pendant lamp to let your treasured objects be exhibited and highlited beneath a light source. Spread the light and tales of your favorite things.
COLOR COMBINATIONS (cover/textile wire)
CHARCOAL Charcoal / Pastel Green,
CLOUD Light Grey Cloud / Gold
MUSTARD Mustard yellow / Navy

a tu je i ovo:
PLATEVASE:
ONE VASE TWO PLATES
Round porcelain vase with a double serving plate. A flowers, berries and chocolate buffet of the holiday and everyday extras we can´t do without.
IN STORES Fall 2010

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...