12/08/2012

TOKYO BANANA

 

info_20111020_08

Iz Japana dolaze “naj kul” slatkiši! TOKYO BANANA je moje novo sweet otkriće.

 

Ogroman deo njhove sjajne ponude odlazi na sponge cakes (naravno u obliku banane) sa različitim filovima. Ima tu svega: banana custard cream, banana caramel custard cream, banana cream pudding, chocolate banana custard cream, caramel and banana cream… you got the picture. BANANA all the way, što je za mene dream come true, s obzirom da sam ja ogroman fan gospođe banane. Bez obzira na činjenicu da ih nisam probala (još), ovo ne može da omane. BTW: obratite samo pažnju na ta pakovanja…


mix2 


A sad i da se zvanično upoznamo…

 

banana_p_main

banana_g_main

caramel_main     banana_main

bananatree_main


Pored čarobnih bananica, tu je i ostatak ekipe koji uopšte nije zanemarljiv. Na primer: Rocha cookies with the taste of white chocolate banana milkshake, cake with raisins and white chocolate cream, biscuit puff pastry and banana flavored rich buttery cream, strawberry cream cheese cake, sponge cake with fluffy, strawberry custard cream…

 

aisachi_main raisin_main pie_main  season_ichigo_main ichigo_cake_main

3 comments:

  1. videla sam na tumblr-u, i hahahah, odusevila sam se :). ej zirafananica i leopardnanica su mi divne. Nesto mislim da bi me ukus razocarao.

    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhh.. pa ne mozes da znas dok ne probas :))

      i kako imas srca da ne volis banancicku?

      :*

      Delete
    2. Znas ono, kad dete vidi plavi sladoled, a on bljak :). Nadam se da nije sa ovim zivuljkananicama. Ma slatke su sve i cicka, naravno :).
      :*

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...