11/05/2012

THE AWES♥ME PROJECT

 

The Awesome Project je jedna od onih stvari zbog kojih valja blejati na tom tumblru. Pored gomiletine božanstvenih fotki, s vremena na vreme naleti čovek i na ovakve projekte, ozbiljne i divne.


♥ ♥ ♥



Reč o malom (za sada) studiju, na čelu sa Madalinom i Claudiom, koji dizajnira i pravi ove izuzetne (kako sami kažu) milky-silky porcelanske komade sa motivima iz rumuskog folklora. Ove unikatne rukotovorinice su posebne, ja ne viđam često (tj. gotovo nikako) ovakvu finoću i tananost. (Obratite posebnu pažnju na njihove porcelanske kragnice… endless love za onu sa lubenicama.)
Na njihovoj tumblr strani stoji prigodan tekstić sa neophodnim informacijama o ovom awesome studiju.

An experimental journey of a multidisciplinary creative duo (illustrator Madalina Andronic & designer Claudiu Stefan) through the awesome milky-silky world of porcelain, with a touch of Romanian folklore. Our wish is to create heart-to-heart, beautifully adorned decorative objects for individuals and homes. All the pieces are designed and hand-decorated individually, using porcelain, underglaze colours, stoneware glazes and love.“



 

Evo ga i vimeo filmić (najava za njihovu prvu liniju nakita),
neverovatno božanstven.

 

A tu je i ta čuvena kragnica sa lubenicama!


 

Pa onda narukvice (favorit je, naravno, ova sa lubenicama, iz filmića)…


 

I tako dolazimo do šoljica, tanjirića, vaznica i ćasica. U ovom segmentu, endless love odlazi za ove preslatke nožice kao posebno “ljubljiv” dodatak ovim i ovako ljupkim stvarima…

 
        

all pics via the awesome project

6 comments:

  1. hhihi, naravno. znala sam :)

    ReplyDelete
  2. taman su pocele da me nerviraju kragnice, ali sad mi se dusa opet istopila :) volim kad ljudi naprave nesto ''bakino'' na ovako divan nacin, a posebno mi se svidja sto je ovo nama tako blisko jer se ovi motivi cesto vidjaju u vojvodini. mene podseca na detinjstvo, ali bih ga vrlo rado imala u kuci:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeste, tacno. lepo si sve primetila.

      prvo taj rustičan smek u etno detaljima je očigledno deo i našeg folklora. i meni najpre pada vojvodina na pamet, mada znam da i niš (tj juzna pruga) ima vrlo slične elemente. iako sam ovakve stvari najcesce vidjala kao klinka, ovo je nesto univerzalno dopadljivo, nekako ne mozes da ga prerastes, verovatno zbog toga sto ga nosimo usadjenog u genom. :)

      drugo, ja nikad nisam bila fan kragnica (as in skorasnji trend). however, ovo je toliko drugačije. sto ti kazes da ti se dusa istopi.

      <3

      Delete
  3. thank you so much for your appreciations! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. no problem. you are certainly living up to your name! :))

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...