11/15/2012

BROOCHES AND PINS

 

Kada razmiljam o kupovini nakita, najpre bih investirala u dobar broš. To mi je stavrka br 1, s obzirom da nemam nijedan… Nijedan ozbiljan, htedoh reći. Dok se ogroman post o nakitu još uvek krčka, ovaj mini o brošićima se iskristalisao i odvojio, očigledno. Podelila sam ih po grupama, tačnije sami su se razvrstali tako.

 

ANIMALS

Gold, enamel, emerald and diamond horse clip-brooch & diamond, emerald onyx gold clip-brooch by Van Cleef & Arpels; gold and ruby donkey pin by Cartier; Alfred Philippe Heron on Lake Scene Pin for Trifari

 

FRUIT



‘The Fresh Pomegranate’ & ‘Fresh Pear’ diamond brooches by Michelle Ong; 'Alfred Philippe' pave and enamel cherries pin clip for Trifari

 

BUGS 


‘Housemates Collection’, by tt-nt; Gold, enamel and gem-set cicada brooch by René Lalique; ‘PearlSnail’ brooch by David Bielander; Cicadas brooch with rubles, sapphires, diamonds and mother of pearl by Wallace Chan

 

* disclaimer – obviously snail is not a bug, but what you gonna do :)

8 comments:

  1. mislila sam da ne moze bolje od karfiola i kukuruznih bisera, al su me bubice razuverile :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah :)))

      btw nasla sam gomilu pin graska, bice uskoro hopefully.

      i hvala!! <3

      Delete
  2. moj sledeči I must have It broš je veliki filigranski leptir...
    inače sam broš mama, sa prvom platom (srednja škola, mesec dana, big broš, takava za ostaviti čerki:D)i još danas su na prvom mestu u posebnoj pandori. A volim jih nositi na više načina tako, da su več davno prošli secretary style fazu.
    Za one koji vole minimalizam i pročiščenost fini trojac Pleksimanija http://www.pleksimanija.com/pleksimanija_eng.php trenutno na izložbi u Tel Avivu http://www.dmh.org.il/exhibition/exhibition.aspx?pid=23&catId=-1

    vidim, da nemaju baš svega na svom situ ali meni su napravili prekarsnu veeeliki pleksi stilizovan tulipan (među ostalim...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. prvo, hvala na linkovima, upravo ih prelistavam.
      drugo, ta tvoja insvesticija u broseve je prilicno mudra. kao sto si i sama rekla mozes da ih nosis i kombinujes kako hoces. ja sam tek skoro krenula da otkrivam cari pinova i broseva. ne znam kako mi je promaklo. :)

      <3

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...