11/22/2010

Jil Sander

Znate onaj osećaj, kad propustite nešto bitno što vam se odvija gotovo pred nosom, a vi nikako da ga ugledate… pa naposletku imate utisak kao da ste prespavali sve to? E meni se tačno to desilo sa kolekcijom Jil Sander za s/s 2011. 

A počela sam sve ovo da pišem zato što sam shvatila da su boje ove kolekcije bezobrazne. Toliko su bezobrazne, da mi se otvara apetit dok u njih gledam. Zaronila bih u ovu narandžastu.

A onda se malo odmaknete pa zaključite kako su bolje odane sluge ovoj pročišćenoj i bottom line vrlo jednostavnoj kolekciji. Samo boje materijala i lipstick. To su detalji. Nema čak ni puštene kose. Zalizana, uredna punđa i to ti je to. Svaka čast. Pravo u srce. Dosta više perlica i đinđuva. Savladali smo lekciju modnih dodataka. 

Na red je došlo ozbiljnije gradivo.

Kako pokoriti ovakve boje? Kako ih upergnuti i uz pomoć njih levitirati negde izmedju minimalizma i onog drugog pola - “gigantizma”, “maksimalizma”, “ekspresionizma”…

INSPIRISANA BOJAMA: 

 

Tibor Gergely via arthurvankruining

7 comments:

  1. ja prespavala ceo septembar, ali poenta je probuditi se, pa kadgod :)
    jil sjajna. ali ne samo u bojama.. pruga na prugu, horizontalno/veritkalno. svakako.
    al' kad nas ti sprovedesh kroz kolekciju josh je i zabavnije.
    volim djindjuve, ali nekad je lakshe navuci haljinu koja sama pricha 300 pricha, shitklu i aj zdravo
    i taakoo nikako da zavrshim koment, dosadno mi je neshto od jutros :)

    ReplyDelete
  2. pruga na prugu je jedna stvar. balon roze haljina do članaka sasvim druga. :) paralelno sa ovom jil fascinacijom , pimetila sam i to za djindjuve. stvarno me ne rade više. boostujem se za boje sad. treba mi jos malo hrabrosti. dobra stvar je sto sam u budi, pa me boli uvce da li ce neko da me vidi. :))
    uglavnom , ovde pada kisurina, nikako da se izvucem iz kuce. in not so many words - i meni je dosadno. :))

    ReplyDelete
  3. agree. jil carica, djindjuve pass. neoni strava, ali nista u beogradu. ovde te gledaju kao ludaka i za mnogo manje. flamingosi su divotni.

    ReplyDelete
  4. najviše volim kad u hodu "izmisliš" neku reč. divotno... kakva reč! :)))
    kissam te

    ReplyDelete
  5. I ja se odushevila i pisala. Mogla bih da poletim u nekoj od ovih... flap, flap... i odoh...

    :)

    btw, ja baaaash volim flamingose... Ili je to mozda zastitnicki osecaj jos iz Alise kada im je kraljica lupala glavice o ježa... :(
    jadni flamingosici!

    kmeee

    ReplyDelete
  6. E a nisam fan one grupe Flamingosi. Da se ne zbunish! :)))

    ReplyDelete
  7. svaki put kad se spomenu flamingosi - neko spomene te lejiće. svaki put. :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...