2/21/2013

RODARTE F/W 2013 MOODBOARD

 
. . .

Meni je taaako legao novi Rodarte… Da se ne bih previše zavlačila u priču, odlučila sam da napravim moodboard za kolekciju. Eto, da sam je ja slagala, moja inspiracija bi tekla ovako otprilike…


Modele sam “lepila” na božanstveni artwork Michael Chase-a, koga možete da pronađete ovde. Rodarte i on su se preklopili kao kazaljke na satu, pa je bilo nemoguće izbeći ga. Tu su i krasni materijali sa design centra, pošto svaki pravi fashion moodboard ima i to (ako nista znali za ovo precious online mestašce, ovo je trenutak da ga bookmarkujete). Pa fotografija Charles Moore-ove Piazza d'Italia u New Orleansu sa sve neonima. Potom, revisit kolaža prekrasne Petre Borner. Sjajne fotografije iz backstage-a by Alfredo Piola, via T Magazine. Onda okamenjeno drvo prekriveno opalom (!!!) i Chromodoris annae – proud little fashion fella, direkt iz Indonezije. Fashion pics via Vogue, of course.

. . .





 

 

 

 

      

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...