2/19/2013

LAZY TUESDAY

 


. . .

Današnji Lazy Tuesday je poseban,
s obzirom da je reč o mom prvom slobodnom utorku
u poslednjih sto godina. Zato sam odlučila da moje celodnevno lenjstvovanje ispratim i na blogu, dajući nekav mini presek aktuelnih lazy zbivanja.


Jutros sam konačno završila Viva Las Vegas, film koji gledam na preskok poslednjih par nedelja. Potrefilo se da u ovom trenutku youtube ima ceo celcijati film, pa ako imate lazy tuesday vremena, ovo je idealka za gloomy jutro, kad vam se ne ustaje iz kreveta. A moja novorastuća Elvis mania, krenula je od gornjeg, lepo pratećeg gifa by Katie (what Katie does). Btw, Ann-Margret is such a fox, a njih dvoje su mi jedan od omiljenih filmskih parova. Obožavam ovu njihovu zajedniču sliku…

   

. . .


Posle filma i doručka odlučila sam da napakujem flickr sličice za L.T. post. Kao što vidite, post je u međuvremenu mutirao i pretvorio se u ovo. Nevertheless, ovo bi bile fotografije današnjeg lazy kolaža.


8221067166_009761ca27_z 8295236401_64c9bd6e72_z 6494802757_68c3b898b4_z

pics by minato, alexis mire & miaslö.

. . .


Odmah posle pisanja posta prelazim na klopu. Tačnije na
Passion fruit chocolate truffles. (Jako jednostavan) recept sam pronašla via Manger, odatle su i prekrasne propratne sličice. Univerzum je ovo očigledno imao u planu za mene s obzirom da sam juče naišla na passion fruit u lokalnoj fruit & veggies prodavničici sa ćoška (yey!). Skupi su kao otrov, ali eto… nije mi svaki tuesday lazy… Ovako bi to sve trebalo da izgleda.


. . .


U pauzama, zanimam se prekrasnim akvarelima Charles E. Burchfield-a, čuvenog američkog slikara. Na wikiu sam pronašla jednu rečenicu koja je jako lepo (i precizno) uobličila moje nemušte utiske: “the mystic, cryptic painter of transcendental landscapes, trees with telekinetic halos, and haunted houses emanating ectoplasmic auras.” A bit sci-fi, but nonetheless true.


 

. . .


I za kraj dana ostavljam vreme za bistrenje kvalitetnog štiva. (Moj primerak, na žalost, još uvek putuje do mene… :/)


. . .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...