2/16/2013

MOCHITHINGS SHOP

 

case1 

Ja sam hard core trinket junkie koji je od hordovanja olovčica, notesa, stikera, pernica, gumičica i ostalih džidžabidža napravio svojevrstan lifestyle. To je ona faza kada je sintagma “ko zna kada će ovo da zatreba” odavno prevaziđena… Sada sam u “shoot first, ask questions later” fazi. 


Nemanja ima običaj da kaže da koketiram sa infantilnošću, ali šta on zna… on je dečak. Uglavnom, ova online prodavnica udara tamo gde sam najtanja. Prvo su me raspametili Hellogeeks Jelly Case-ovi za Samsung galaxy note 2 i iPhone 5. Hvala bogu da ne prodaju za Note1, pošto bi mi sasvim sigurno olakšali budžet za par stotina $…

 395618_455624541169509_317170997_n    12 23 250709_455624481169515_1537128209_n


A onda sam naletela na Marine Pen Case, prekrasne pernice koje storuju do 25 olovaka (idealna količina ako mene pitate). Pa kad ih otvorite a unutra sevne prugasta i kockasta postava… Purrrrrrfect!


marine_pen_case (7)  marine_pen_case (1)

pen1


Strawberry Round Coin Pouch mi ne trebaju, pošto već imam par torbičica za sitnuriju i žvake. Nevertheless, da mi se prodaju iza ćoška verovatno bi do sada imala čitav set.


strawberry_round_coin_pouch (3)

strawberry_round_coin_pouch (2)   strawberry_round_coin_pouch (1)


Opet pernice, ovaj put Neal's Yard Pen Cases… my god, kakve boje!!! Ova lila bi mi bila ozbiljan dodatak kolekciji. Ili crvena, možda i zelena… See my problem?


neal_s_yard_pen_case (15)

neal_s_yard_pen_case (1)    1

Untitled-2

Aaaaanyway, ukoliko ste u konstantoj potrazi za kvalitetnim školskim priborom + additional zezalicama, look no further. Mochithings shop je prava stvar za vas.


1 comment:

  1. Thank you very much for sharing what i want article. I want to know some other information about this article. So please give update your news fastly. My website gives this types of services, trusted this its really good quality.

    social deals

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...